Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
E-komercijas risinājumu ieviešanas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos |
Nosaukums angļu valodā |
E-Commerce Solution Implementation Strategy for Small and Medium-Sized Companies |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Viktorija Babiča |
Recenzents |
Profesore, Dr.oec. Tatjana Tambovceva |
Anotācija |
Anotācija
Noslēguma darba autors: Artūrs Celitāns
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Zin. asist., Mg. oec. Viktorija Babiča
Noslēguma darba temats: E-komercijas risinājumu ieviešanas stratēģija mazos un
vidējos uzņēmumos.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 58 lpp., tajā iekļauts 32 attēls, 8 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu un 46 angļu valodā. Darbam pievienoti 2
pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: MVU Latvijā ir jāattīsta uzņēmējdarbība,
piedāvājot savas preces un pakalpojumus globālajā tirgū. Mūsdienās to ir vienkārši izdarīt,
strādājot digitālajā vidē. Pētījuma ietvaros autors noskaidroja, ka MVU, kas piedāvā
pakalpojumus, nepieciešams izmantot dalītās ekonomikas portālus, bet MVU, kas piedāvā
preces, nepieciešams izmantot tiešās piegādes metodi.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Celitāns, A. (2020). E-komercijas
risinājumu ieviešanas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Bakalaura darbs. Rīga: RTU,
UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 58 lpp. |
Atslēgas vārdi |
E-komercijas; stratēģija; mvu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
E-komerce |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.05.2020 11:38:22 |