Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
E-komercijas risinājumu ieviešanas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos |
Title in English |
E-Commerce Solution Implementation Strategy for Small and Medium-Sized Companies |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Viktorija Babiča |
Reviewer |
Profesore, Dr.oec. Tatjana Tambovceva |
Abstract |
Anotācija
Noslēguma darba autors: Artūrs Celitāns
Noslēguma darba zinātniskais vadītājs: Zin. asist., Mg. oec. Viktorija Babiča
Noslēguma darba temats: E-komercijas risinājumu ieviešanas stratēģija mazos un
vidējos uzņēmumos.
Noslēguma darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 58 lpp., tajā iekļauts 32 attēls, 8 tabulas. Izmantotās literatūras
un avotu sarakstā ietverti: 20 avoti latviešu un 46 angļu valodā. Darbam pievienoti 2
pielikumi.
Noslēguma darba galvenie rezultāti: MVU Latvijā ir jāattīsta uzņēmējdarbība,
piedāvājot savas preces un pakalpojumus globālajā tirgū. Mūsdienās to ir vienkārši izdarīt,
strādājot digitālajā vidē. Pētījuma ietvaros autors noskaidroja, ka MVU, kas piedāvā
pakalpojumus, nepieciešams izmantot dalītās ekonomikas portālus, bet MVU, kas piedāvā
preces, nepieciešams izmantot tiešās piegādes metodi.
Noslēguma darba bibliogrāfiskais apraksts: Celitāns, A. (2020). E-komercijas
risinājumu ieviešanas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Bakalaura darbs. Rīga: RTU,
UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 58 lpp. |
Keywords |
E-komercijas; stratēģija; mvu |
Keywords in English |
E-komerce |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
06.05.2020 11:38:22 |