Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Tiešaistes pārskatu ietekme uz viesnīcu rezervācijas nodomu |
Nosaukums angļu valodā |
The Impact of Online Reviews on Hotel Booking Intentions |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
|
Anotācija |
Pateicoties aizvien plašākai interneta izmantošanai, ir izveidojies liels skaits tiešsaistes lietotāju atsauksmju, ko pieaugošs ceļotāju skaits izmanto ceļojuma plānošanai.
Šī pētījuma mērķis ir izanalizēt labu pret sliktu tiešsaistes lietotāju atsauksmju ietekmi viesnīcu biznesā uz ceļotaju viesnīcu rezervēšanas lēmumiem.
Lai sasniegtu minēto mērķi, tika izmantota kvantitatīva primāro datu vākšanas metode aptaujas veidā: tika uzrunāti 100 dalībnieki, uzdodot viņiem pētījumam atbilstošos jautājumus.
Aptaujā tika analizēta viesnīcai piesķirto vērtējumu un mutisko atsauksmju ietekme uz lēmumiem, ko pieņēma cilvēki, rezervējot viesnīcu. Rezultāti parādīja, ka skaitliskie vērtējumi un uzrakstītas viesu atsauksmes ietekmēja ceļotaju viesnīcas rezervācijas izvēli par labu pozitīvām atsauksmēm un labiem reitingiem. |
Atslēgas vārdi |
booking intention; online review; hotel booking; choice study; consumer-generated feedback |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
rezervācijas nodoms; tiešsaistes apskats; viesnīcu rezervēšana; izvēles analīze; patērētāju radītas atsauksmes |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
24.04.2020 16:36:59 |