Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Tiešaistes pārskatu ietekme uz viesnīcu rezervācijas nodomu |
Title in English |
The Impact of Online Reviews on Hotel Booking Intentions |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Jānis Grēviņš |
Reviewer |
|
Abstract |
Pateicoties aizvien plašākai interneta izmantošanai, ir izveidojies liels skaits tiešsaistes lietotāju atsauksmju, ko pieaugošs ceļotāju skaits izmanto ceļojuma plānošanai.
Šī pētījuma mērķis ir izanalizēt labu pret sliktu tiešsaistes lietotāju atsauksmju ietekmi viesnīcu biznesā uz ceļotaju viesnīcu rezervēšanas lēmumiem.
Lai sasniegtu minēto mērķi, tika izmantota kvantitatīva primāro datu vākšanas metode aptaujas veidā: tika uzrunāti 100 dalībnieki, uzdodot viņiem pētījumam atbilstošos jautājumus.
Aptaujā tika analizēta viesnīcai piesķirto vērtējumu un mutisko atsauksmju ietekme uz lēmumiem, ko pieņēma cilvēki, rezervējot viesnīcu. Rezultāti parādīja, ka skaitliskie vērtējumi un uzrakstītas viesu atsauksmes ietekmēja ceļotaju viesnīcas rezervācijas izvēli par labu pozitīvām atsauksmēm un labiem reitingiem. |
Keywords |
booking intention; online review; hotel booking; choice study; consumer-generated feedback |
Keywords in English |
rezervācijas nodoms; tiešsaistes apskats; viesnīcu rezervēšana; izvēles analīze; patērētāju radītas atsauksmes |
Language |
eng |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
24.04.2020 16:36:59 |