Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Tiešsaistes spēles izstrāde
Nosaukums angļu valodā Development of Online Game
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Marina Uhanova
Recenzents Tatjana Rikure, Dr.sc.ing., EU Agency EASO, e-Learning Officer
Anotācija Šī darba mērķis ir izpētīt tiešsaistes videospēļu attīstību, sākot ar nozares vēsturi un analīzi, un beidzot ar tiešsaistes spēļu izpēti un izstrādi, ka arī izveidot savu tiešsaistes videospēli. Šajā darbā ir aprakstīta videospēļu un nozares vēsture, kā arī spēles attīstības process kopumā. Darba ietvaros tika izpētīti visi procesi, kas notiek izstrādes laikā, un speciālisti, kuri par to ir atbildīgi. Tika izskatīti un atlasīti risinājumi un rīki, kas noderēs tiešsaistes spēles izstrādē. Praktiskās daļas radīšanas procesā visi iepriekšiegūti dati tika izmantoti tiešsaistes spēles izveidošanai. Liela uzmanība tika pievērsta spēles tīkla pusei. Darbā ir 92 lapas, 31 attēls, 3 tabulas un 57 informācijas avotu nosaukumi.
Atslēgas vārdi Videospēles, Izstrāde, UDP, Blender, Tiešsaiste, Unity, C#
Atslēgas vārdi angļu valodā Videogames, Development, UDP, Blender, Online, Unity, C#
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 14.01.2020 14:00:23