Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Tiešsaistes spēles izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Online Game |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Marina Uhanova |
Recenzents |
Tatjana Rikure, Dr.sc.ing., EU Agency EASO, e-Learning Officer |
Anotācija |
Šī darba mērķis ir izpētīt tiešsaistes videospēļu attīstību, sākot ar nozares vēsturi un
analīzi, un beidzot ar tiešsaistes spēļu izpēti un izstrādi, ka arī izveidot savu tiešsaistes
videospēli.
Šajā darbā ir aprakstīta videospēļu un nozares vēsture, kā arī spēles attīstības process
kopumā. Darba ietvaros tika izpētīti visi procesi, kas notiek izstrādes laikā, un speciālisti, kuri
par to ir atbildīgi. Tika izskatīti un atlasīti risinājumi un rīki, kas noderēs tiešsaistes spēles
izstrādē.
Praktiskās daļas radīšanas procesā visi iepriekšiegūti dati tika izmantoti tiešsaistes spēles
izveidošanai. Liela uzmanība tika pievērsta spēles tīkla pusei.
Darbā ir 92 lapas, 31 attēls, 3 tabulas un 57 informācijas avotu nosaukumi. |
Atslēgas vārdi |
Videospēles, Izstrāde, UDP, Blender, Tiešsaiste, Unity, C# |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Videogames, Development, UDP, Blender, Online, Unity, C# |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.01.2020 14:00:23 |