Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Tiešsaistes spēles izstrāde
Title in English Development of Online Game
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Marina Uhanova
Reviewer Tatjana Rikure, Dr.sc.ing., EU Agency EASO, e-Learning Officer
Abstract Šī darba mērķis ir izpētīt tiešsaistes videospēļu attīstību, sākot ar nozares vēsturi un analīzi, un beidzot ar tiešsaistes spēļu izpēti un izstrādi, ka arī izveidot savu tiešsaistes videospēli. Šajā darbā ir aprakstīta videospēļu un nozares vēsture, kā arī spēles attīstības process kopumā. Darba ietvaros tika izpētīti visi procesi, kas notiek izstrādes laikā, un speciālisti, kuri par to ir atbildīgi. Tika izskatīti un atlasīti risinājumi un rīki, kas noderēs tiešsaistes spēles izstrādē. Praktiskās daļas radīšanas procesā visi iepriekšiegūti dati tika izmantoti tiešsaistes spēles izveidošanai. Liela uzmanība tika pievērsta spēles tīkla pusei. Darbā ir 92 lapas, 31 attēls, 3 tabulas un 57 informācijas avotu nosaukumi.
Keywords Videospēles, Izstrāde, UDP, Blender, Tiešsaiste, Unity, C#
Keywords in English Videogames, Development, UDP, Blender, Online, Unity, C#
Language lv
Year 2020
Date and time of uploading 14.01.2020 14:00:23