Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Tiešsaistes spēles izstrāde |
Title in English |
Development of Online Game |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Marina Uhanova |
Reviewer |
Tatjana Rikure, Dr.sc.ing., EU Agency EASO, e-Learning Officer |
Abstract |
Šī darba mērķis ir izpētīt tiešsaistes videospēļu attīstību, sākot ar nozares vēsturi un
analīzi, un beidzot ar tiešsaistes spēļu izpēti un izstrādi, ka arī izveidot savu tiešsaistes
videospēli.
Šajā darbā ir aprakstīta videospēļu un nozares vēsture, kā arī spēles attīstības process
kopumā. Darba ietvaros tika izpētīti visi procesi, kas notiek izstrādes laikā, un speciālisti, kuri
par to ir atbildīgi. Tika izskatīti un atlasīti risinājumi un rīki, kas noderēs tiešsaistes spēles
izstrādē.
Praktiskās daļas radīšanas procesā visi iepriekšiegūti dati tika izmantoti tiešsaistes spēles
izveidošanai. Liela uzmanība tika pievērsta spēles tīkla pusei.
Darbā ir 92 lapas, 31 attēls, 3 tabulas un 57 informācijas avotu nosaukumi. |
Keywords |
Videospēles, Izstrāde, UDP, Blender, Tiešsaiste, Unity, C# |
Keywords in English |
Videogames, Development, UDP, Blender, Online, Unity, C# |
Language |
lv |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
14.01.2020 14:00:23 |