Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve
Nosaukums Dīzeļdzinēja stāvokļa monitoringa optimizācija.
Nosaukums angļu valodā Optimizing diesel engine condition monitoring.
Struktūrvienība 31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte
Darba vadītājs Vitālijs Beresņevičs
Recenzents Dr.Sc.Ing. Edgars Kovals
Anotācija Darbs veidots kā nobeiguma darbs maģistra akadēmiskajām studijām RTU Teorētiskās mehānikas un materiālu pretestības katedrā, Mehānikas un Mašīnbūves institūta Mašīnzinību, Transporta un Aeronautikas fakultātē. Maģistra darbs ir veltīts dīzeļdzinēju darbības analīzei dažādos siltuma un sprieguma apstākļos degvielas tvertnē. Spiediena un sprieguma sadalījuma analīze degvielas tvertnē tiek veikta ar Solid Works modelēšanu. Ir parādīts, ka dīzeļdzinēja degvielas tvertnes izgatavošana no maz oglekļa tērauda (nevis no tradicionāla alumīnija sakausējuma) dod dažas priekšrocības: spriegumu un deformāciju samazināšana par 23%, vieglāka uzturēšana, zemākas izgatavošanas izmaksas. Tiek noteiktas iekšējā spiediena un temperatūras optimālas vērtības degvielas tvertnē. Darba rezultātus var izmantot dīzeļdzinēja degvielas tvertnes projektēšanā. Darba apjoms ir 96 lpp. teksta. Tajā ir 54 attēli, 34 tabulas. Izmantoti 52 informācijas avoti.
Atslēgas vārdi Apkope, stāvokļa uzraudzība, Dīzeļdzinēja kļūme, Spiediena analīze, termiskā analīze
Atslēgas vārdi angļu valodā maintenance, Condition Monitoring, Failure of Diesel engine, Pressure and Thermal analysis
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 08.01.2020 12:19:39