Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Engineering Technology, Mechanics and Mechanical Engineering |
Title in original language |
Dīzeļdzinēja stāvokļa monitoringa optimizācija. |
Title in English |
Optimizing diesel engine condition monitoring. |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
Vitālijs Beresņevičs |
Reviewer |
Dr.Sc.Ing. Edgars Kovals |
Abstract |
Darbs veidots kā nobeiguma darbs maģistra akadēmiskajām studijām RTU Teorētiskās mehānikas un materiālu pretestības katedrā, Mehānikas un Mašīnbūves institūta Mašīnzinību, Transporta un Aeronautikas fakultātē.
Maģistra darbs ir veltīts dīzeļdzinēju darbības analīzei dažādos siltuma un sprieguma apstākļos degvielas tvertnē. Spiediena un sprieguma sadalījuma analīze degvielas tvertnē tiek veikta ar Solid Works modelēšanu. Ir parādīts, ka dīzeļdzinēja degvielas tvertnes izgatavošana no maz oglekļa tērauda (nevis no tradicionāla alumīnija sakausējuma) dod dažas priekšrocības: spriegumu un deformāciju samazināšana par 23%, vieglāka uzturēšana, zemākas izgatavošanas izmaksas. Tiek noteiktas iekšējā spiediena un temperatūras optimālas vērtības degvielas tvertnē. Darba rezultātus var izmantot dīzeļdzinēja degvielas tvertnes projektēšanā.
Darba apjoms ir 96 lpp. teksta. Tajā ir 54 attēli, 34 tabulas. Izmantoti 52 informācijas avoti. |
Keywords |
Apkope, stāvokļa uzraudzība, Dīzeļdzinēja kļūme, Spiediena analīze, termiskā analīze |
Keywords in English |
maintenance, Condition Monitoring, Failure of Diesel engine, Pressure and Thermal analysis |
Language |
eng |
Year |
2020 |
Date and time of uploading |
08.01.2020 12:19:39 |