Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Patērētāju uzvedības novērtēšana Šrilankas tirgū
Nosaukums angļu valodā Assessing Consumer Behavior in the Sri Lankan Market
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Jana Eriņa
Recenzents lektore E.Miķelsone
Anotācija Šis pētījums ir balstīts tikai uz patērētāju uzvedības novērtēšanas faktoriem Šrilankas tirgū. Galvenais pētījuma mērķis ir izprast Šrilankas tirgu, klientu uzvedību uz faktoriem, noskaidrot, kuri faktori ietekmē patērētāju uzvedību Šrilankas tirgū. Pētījuma svarīgums, būs ziņojums par turpmākajiem plāniem. Šis pētījums veicinās vairāk pirkšanas uzvedību Šrilankas klientiem. Redzams, ka personīgais faktors ir tas, kurš visvairāk ietekmē patērētāju uzvedību Šrilankā
Atslēgas vārdi consumer behaviour, market research, srilanka market, important consumer,social and psychological factors of consumer shopping for behaviour,
Atslēgas vārdi angļu valodā consumer behaviour, market research, srilanka market, important consumer,social and psychological factors of consumer shopping for behaviour,
Valoda eng
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 23.12.2019 19:51:14