Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Patērētāju uzvedības novērtēšana Šrilankas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Assessing Consumer Behavior in the Sri Lankan Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Jana Eriņa |
Recenzents |
lektore E.Miķelsone |
Anotācija |
Šis pētījums ir balstīts tikai uz patērētāju uzvedības novērtēšanas faktoriem Šrilankas tirgū. Galvenais pētījuma mērķis ir izprast Šrilankas tirgu, klientu uzvedību uz faktoriem, noskaidrot, kuri faktori ietekmē patērētāju uzvedību Šrilankas tirgū. Pētījuma svarīgums, būs ziņojums par turpmākajiem plāniem. Šis pētījums veicinās vairāk pirkšanas uzvedību Šrilankas klientiem. Redzams, ka personīgais faktors ir tas, kurš visvairāk ietekmē patērētāju uzvedību Šrilankā |
Atslēgas vārdi |
consumer behaviour, market research, srilanka market, important consumer,social and psychological factors of consumer shopping for behaviour, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
consumer behaviour, market research, srilanka market, important consumer,social and psychological factors of consumer shopping for behaviour, |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.12.2019 19:51:14 |