Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Patērētāju uzvedības novērtēšana Šrilankas tirgū |
Title in English |
Assessing Consumer Behavior in the Sri Lankan Market |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Jana Eriņa |
Reviewer |
lektore E.Miķelsone |
Abstract |
Šis pētījums ir balstīts tikai uz patērētāju uzvedības novērtēšanas faktoriem Šrilankas tirgū. Galvenais pētījuma mērķis ir izprast Šrilankas tirgu, klientu uzvedību uz faktoriem, noskaidrot, kuri faktori ietekmē patērētāju uzvedību Šrilankas tirgū. Pētījuma svarīgums, būs ziņojums par turpmākajiem plāniem. Šis pētījums veicinās vairāk pirkšanas uzvedību Šrilankas klientiem. Redzams, ka personīgais faktors ir tas, kurš visvairāk ietekmē patērētāju uzvedību Šrilankā |
Keywords |
consumer behaviour, market research, srilanka market, important consumer,social and psychological factors of consumer shopping for behaviour, |
Keywords in English |
consumer behaviour, market research, srilanka market, important consumer,social and psychological factors of consumer shopping for behaviour, |
Language |
eng |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
23.12.2019 19:51:14 |