Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Patērētāju uzvedības novērtēšana Šrilankas tirgū
Title in English Assessing Consumer Behavior in the Sri Lankan Market
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Jana Eriņa
Reviewer lektore E.Miķelsone
Abstract Šis pētījums ir balstīts tikai uz patērētāju uzvedības novērtēšanas faktoriem Šrilankas tirgū. Galvenais pētījuma mērķis ir izprast Šrilankas tirgu, klientu uzvedību uz faktoriem, noskaidrot, kuri faktori ietekmē patērētāju uzvedību Šrilankas tirgū. Pētījuma svarīgums, būs ziņojums par turpmākajiem plāniem. Šis pētījums veicinās vairāk pirkšanas uzvedību Šrilankas klientiem. Redzams, ka personīgais faktors ir tas, kurš visvairāk ietekmē patērētāju uzvedību Šrilankā
Keywords consumer behaviour, market research, srilanka market, important consumer,social and psychological factors of consumer shopping for behaviour,
Keywords in English consumer behaviour, market research, srilanka market, important consumer,social and psychological factors of consumer shopping for behaviour,
Language eng
Year 2019
Date and time of uploading 23.12.2019 19:51:14