Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Digitālā mārketinga izmantošana uzņēmuma attīstībā. |
Nosaukums angļu valodā |
Application of Digital Marketing for Company Development. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Vladimirs Šatrevičs |
Recenzents |
K. Fedotova |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Marina Baranova
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: docents, Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs
Bakalaura darba temats: Digitālā mārketinga izmantošana uzņēmuma attīstībā
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 52 lpp., tajā ir iekļauti 35 attēli, 3 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 28 avoti angļu valodā, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un tiešsaistes avotus.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Apkopota teorētiskā informācija un aplūkoti Instagram konta vadības pamati. Tika izskatīti biznesa attīstības veidi, izmantojot Instagram sniegtos instrumentus. Veikta “ZARA” un “H&M” Instagram kontu salīdzināšana, analizētas pozitīvas un negatīvas puses Instagram stratēģijām un problēmas klientu pievēršanā savai produkcijai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Baranova, I. (2019). Digitālā mārketinga izmantošana uznēmuma attistibā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". 52 lpp. |
Atslēgas vārdi |
digitālais mārketings, Instagram, internets, tīkli, mārketings, tālrunis, sociālie mediji, sekotāji, bizness, lietotāji, saturs, ziņas, nozare, zīmoli, darbība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital marketing, Instagram, Internet, networks, marketing, phone, social media, followers, business, users, content, posts, industry, brands, activity |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.12.2019 14:40:41 |