Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Visaptverošā kvalitātes vadība
Nosaukums „Valsts Sociālās Apdrošināšanas aģentūras klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidojums”
Nosaukums angļu valodā „The State Social Insurance Agency Customer Service Quality Optimization”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs prof., Dr.sc.ing.Jānis Mazais
Recenzents M.sc.TQM Iveta Grauduma
Anotācija ANOTĀCIJA Maģistra darbā Valsts Sociālās Apdrošināšanas aģentūras klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidojums tiek apskatīta kvalitātes vērtēšanas modeļa izmantošana Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras ( turpmāk VSAA ) darbības novērtēšanā. Darba mērķis ir praktiski novērtēt VSAA darbību un izstrādat priekšlikumus VSAA klientu apkalpošanas pilnveidojumam. Lai šo mērķi sasniegtu ir nepieciešams risināt sekojošus uzdevumus: 1. Veikt kvalitātes un kvalitātes vadības sistēmas jēdzienu teorētisko jautājumu analīzi; 2. Veikt populārāko pasaulē kvalitātes vadības modeļu un standartu pārskatu. Izpētīt dažādu kvalitātes vadības modeļu priekšrocības un trūkumus. 3. Veikt VSAA pašnovērtējumu; 4. Izstrādāt priekšlikumus VSAA klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidojumam. Pamatojoties uz šo uzdevumu risinājumu, tika izstrādāta darba struktūra. Maģistra darbs sastāv no 4 nodaļām. Maģistra darba pirmajā nodaļā ir apkopotas teorētiskās atziņas par kvalitātes, kvalitātes vadības jēdzieniem un klientu apkalpošanas kvalitātes izpratni publiskā sektora organizācijās. Maģistra darba otrājā nodaļā veikts populārāko pasaulē kvalitātes vadības modeļu un standartu pārskats. Tika noskaidroti dažādu kvalitātes vadības modeļu priekšrocības un trūkumi. Maģistra darba trešajā daļā aprakstīts VSAA darbības raksturojums un organizātoriskā struktūra. Maģistra darba ceturtajā nodaļā autore veic VSAA pašnovērtējumu pēc CAF modeļa kritērijiem organizācijas darbības kvalitātes noteikšanai. Darba nobeigumā autore sniedz savus priekšlikumus VSAA klientu apkalpošanas pilnveidojumam. Pētījumā tiek izmantotas analītiskās, aprakstošās, salīdzināšanas, statistiskās un grafiskās metodes. Pētījuma periods 2010 - 2011 gadi. Maģistra darba izstrādē izmantoti LR spēkā esošie normatīvie akti, grāmatas un raksti masu informācijas līdzekļos, publikācijas periodiskos izdevumos, dažādu Latvijas avotu statistikas dati, Interneta tīkļa resursi un VSAA publicētie un nepublicētie dati. Darba apjoms ir 118 lappuses, tajā ievietotas 13 tabulas, 7 attēli un pievienoti 6 pielikumi.
Atslēgas vārdi kvalitāte, kvalitātes vadības sistēma, CAF, pašnovērtējums,efektivitāte.
Atslēgas vārdi angļu valodā quality, Quality Management System, CAF, self-esteem, evaluation criteria, efficiency.
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2011 21:27:37