Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbības loģistika
Nosaukums ,,Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos''
Nosaukums angļu valodā ,,Customer service level improvement opportunities in road transport companies”
Struktūrvienība 22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra
Darba vadītājs Alla Starčenko
Recenzents Rinalds Pļavnieks
Anotācija Bakalaura darba autore Inga Leone izstrādāja darbu, kura temats ir “Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos”. Bakalaura darba mērķis – balstoties uz loģistikas starpniekdarbības uzņēmumu darbības analīzi, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa līmeņa paaugstināšanai. Pētīti divi loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi, kas nodarbojas ar termināla kravu, salikto un pilno kravu starptautiskajiem autopārvadājumiem, un 3 pārvadātāji, kas piedāvā transporta pakalpojumus. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, 11 nodaļām, 2 apakšnodaļām un tā apjoms ir 60 lappuses. Tajā ir iekļauti 10 attēli, 6 tabulas un pielikums uz 1 lpp, kas nav iekļauts kopējā lappušu skaitā. Izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 32 vienībām.
Atslēgas vārdi klientu servisa līmenis, loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi, autotransports
Atslēgas vārdi angļu valodā customer service level, logistics intermediary companies, road transport
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 12.12.2019 11:52:03