Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbības loģistika |
Nosaukums |
,,Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos'' |
Nosaukums angļu valodā |
,,Customer service level improvement opportunities in road transport companies” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Alla Starčenko |
Recenzents |
Rinalds Pļavnieks |
Anotācija |
Bakalaura darba autore Inga Leone izstrādāja darbu, kura temats ir “Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos”.
Bakalaura darba mērķis – balstoties uz loģistikas starpniekdarbības uzņēmumu darbības analīzi, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa līmeņa paaugstināšanai.
Pētīti divi loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi, kas nodarbojas ar termināla kravu, salikto un pilno kravu starptautiskajiem autopārvadājumiem, un 3 pārvadātāji, kas piedāvā transporta pakalpojumus.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, 11 nodaļām, 2 apakšnodaļām un tā apjoms ir 60 lappuses. Tajā ir iekļauti 10 attēli, 6 tabulas un pielikums uz 1 lpp, kas nav iekļauts kopējā lappušu skaitā. Izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 32 vienībām. |
Atslēgas vārdi |
klientu servisa līmenis, loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi, autotransports |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
customer service level, logistics intermediary companies, road transport |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
12.12.2019 11:52:03 |