Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Business Logistic
Title in original language ,,Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos''
Title in English ,,Customer service level improvement opportunities in road transport companies”
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor Alla Starčenko
Reviewer Rinalds Pļavnieks
Abstract Bakalaura darba autore Inga Leone izstrādāja darbu, kura temats ir “Klientu servisa līmeņa paaugstināšanas iespējas autotransporta uzņēmumos”. Bakalaura darba mērķis – balstoties uz loģistikas starpniekdarbības uzņēmumu darbības analīzi, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa līmeņa paaugstināšanai. Pētīti divi loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi, kas nodarbojas ar termināla kravu, salikto un pilno kravu starptautiskajiem autopārvadājumiem, un 3 pārvadātāji, kas piedāvā transporta pakalpojumus. Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, 11 nodaļām, 2 apakšnodaļām un tā apjoms ir 60 lappuses. Tajā ir iekļauti 10 attēli, 6 tabulas un pielikums uz 1 lpp, kas nav iekļauts kopējā lappušu skaitā. Izmantotās literatūras un avotu saraksts sastāv no 32 vienībām.
Keywords klientu servisa līmenis, loģistikas starpniekdarbības uzņēmumi, autotransports
Keywords in English customer service level, logistics intermediary companies, road transport
Language lv
Year 2019
Date and time of uploading 12.12.2019 11:52:03