Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Launching of a New Product on the Latvian Market" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Andersone Ieva |
Recenzents |
Levina Baiba, Mg.oec. |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Baiba Altena
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lpp., tajā iekļauti 33 attēli, 20 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 36 avoti latviešu, 26 avoti angļu, un 1 avots krievu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pirmajā daļā ir analizēti mārketinga teorētiskie aspekti, analizēta dizaina domāšanas un tirgus izpētes nozīmība, kā arī izklāstīts globāls galda spēļu tirgus apskats pēc “Technavio” pētījuma datiem. Otrajā daļā veikts uzņēmuma IK “Kurland Woodcake” darbības apskats, jauna produkta un klientu aptaujas - lietišķā pētījuma analīze par jauna produkta lasītprasmes veicināšanai nozīmību un ieviešanu Latvijas tirgū, izsakot ieteikumus un priekšlikumus.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Altena, B., Andersone, I. (2019). Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 81 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Launching of a New Product on the Latvian Market |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.12.2019 11:32:03 |