Abstract |
Bakalaura darba autors: Baiba Altena
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lpp., tajā iekļauti 33 attēli, 20 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 36 avoti latviešu, 26 avoti angļu, un 1 avots krievu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pirmajā daļā ir analizēti mārketinga teorētiskie aspekti, analizēta dizaina domāšanas un tirgus izpētes nozīmība, kā arī izklāstīts globāls galda spēļu tirgus apskats pēc “Technavio” pētījuma datiem. Otrajā daļā veikts uzņēmuma IK “Kurland Woodcake” darbības apskats, jauna produkta un klientu aptaujas - lietišķā pētījuma analīze par jauna produkta lasītprasmes veicināšanai nozīmību un ieviešanu Latvijas tirgū, izsakot ieteikumus un priekšlikumus.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Altena, B., Andersone, I. (2019). Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 81 lpp. |