Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū"
Title in English "Launching of a New Product on the Latvian Market"
Author Baiba Altena
Department Institute of Business Engineering and Management
Scientific advisor Andersone Ieva
Reviewer Levina Baiba, Mg.oec.
Abstract Bakalaura darba autors: Baiba Altena Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 82 lpp., tajā iekļauti 33 attēli, 20 tabulas, 1 formula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 36 avoti latviešu, 26 avoti angļu, un 1 avots krievu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pirmajā daļā ir analizēti mārketinga teorētiskie aspekti, analizēta dizaina domāšanas un tirgus izpētes nozīmība, kā arī izklāstīts globāls galda spēļu tirgus apskats pēc “Technavio” pētījuma datiem. Otrajā daļā veikts uzņēmuma IK “Kurland Woodcake” darbības apskats, jauna produkta un klientu aptaujas - lietišķā pētījuma analīze par jauna produkta lasītprasmes veicināšanai nozīmību un ieviešanu Latvijas tirgū, izsakot ieteikumus un priekšlikumus. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Altena, B., Andersone, I. (2019). Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 81 lpp.
Keywords Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū
Keywords in English Launching of a New Product on the Latvian Market
Language lv
Year 2019
Date and time of uploading 10.12.2019 11:32:03