Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Finanšu inženierija
Nosaukums Masu apkalpošanas teorijas pielietojumi pakalpojumu piegādes procesa vadībā
Nosaukums angļu valodā Application of Queuing Theory for Product Delivery Process Management
Autors Toms Olands
Struktūrvienība 12200 Datorvadības,automātikas un datortehnikas institūts
Darba vadītājs Nataļja Budkina
Recenzents Jevģenijs Aksjonovs, SEB AB
Anotācija Bakalaura darba tēma ir Masu apkalpošanas teorijas pielietojumi pakalpojumu piegādes procesa vadībā. Darba mērķis - balstoties uz masu apkalpošanas teoriju, izstrādāt pakalpojumu piegādes procesa modeli uzņēmumam. Darbā tiek pētīts telekomunikāciju uzņēmumā pastāvošais shēmas veida pakalpojumu piegādes process, ar mērķi izstrādāt tam papildinošu datora simulāciju modeli, kas darbotos kā atbalsta rīks līdzsvara saglabāšanai starp procesa efektivitātes rādītājiem un tā darbības izmaksām, simulējot dažādus scenārijus. Modeļa izstrāde programmatūrā Java Modelling Tools ir balstīta uz masu apkalpošanas teoriju, pielietojot tai raksturīgos algoritmus un rādītājus. Pētījumā tiek izmantota eksperimentālās pētīšanas metode, veidojot piegādes procesa datormodeli scenāriju analīzei. Darba rezultātā ir secināts, ka uzņēmuma pakalpojumu piegādes process ir optimizējams, pārskatot procesa apstrādes resursus, lai samazinātu tā darbības izmaksas.
Atslēgas vārdi Masu apkalpošanas teorija, Java Modelling Tools, pakalpojumu piegādes process, telekomunikācijas
Atslēgas vārdi angļu valodā Queuing theory, Java Modelling Tools, product delivery process, telecommunications.
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 05.06.2019 23:25:05