Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Finanšu inženierija |
Nosaukums |
Klientu izpētes uzraudzības procesa optimizēšana Komercsabiedrībā |
Nosaukums angļu valodā |
The Process Optimization of Customer due Diligence Monitoring in the Company |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Andrejs Matvejevs |
Recenzents |
Konstantīns Kozlovskis, RTU |
Anotācija |
Darba autors: Ilze Migliniece
Darba tēma: Klientu izpētes uzraudzības procesa optimizēšana Komercsabiedrībā
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Bakalaura profesionālo studiju programmu “Finanšu inženierija”
Darba zinātniskais vadītājs: Dr. sc. ing. profesors Andrejs Matvejevs
Darba mērķis: Uzlabot uzņēmuma esošo klientu izpētes uzraudzības procesu, izstrādājot datu bāzi.
Darbs sastāv no 3. daļām. Tā pirmajā daļā tiek teorētiski aprakstītas procesa uzlabošanas prakses, datu bāzes objekti un tās izstrāde, kā arī klientu izpētes uzraudzības nepieciešamība zvērinātiem revidentiem un zvērinātu revidentu komercsabiedrībām. Otrajā daļā tiek aprakstīts un analizēts uzņēmuma esošais process, izstrādājot priekšlikumus tā uzlabošanai. Trešajā daļā tiek aprakstīts, kā tika izstrādāta datu bāze un kādi uzlabojumi procesā ir veikti. Papildus tiek novērtēts uzlabotais process, salīdzinot to ar process, kas uzņēmumā šobrīd tiek pielietots.
Rezultātā ir izstrādāta datu bāze, kas paredzēta klientu izpētes uzraudzībai.
Darbs kopumā izklāstīts 49 lappusēs, tajā iekļautas 24 attēli un 7 tabulas. Darbā izmantoti 14 literatūras avoti un pievienots 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Procesa optimizācija; Datu bāzes izveide; Klientu izpētes uzraudzības process |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Process optimization; Development of database; Process of Customer Due Diligence monitoring |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2019 18:18:44 |