Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inovācijas un uzņēmējdarbība |
Nosaukums |
Jauna tirgus iekarošanas stratēģija uzņēmumam "Sportsware of Tomorrow" |
Nosaukums angļu valodā |
Development of the Strategy to Enter a New Market for "Sportsware of Tomorrow" Ltd. |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ervīns Butkevičs |
Recenzents |
Modris Ozoliņš |
Anotācija |
Wettstein M., Butkevičs E. (2019). SIA “Sportswear of Tomorrow” jauna tirgus apgūšanas attīstības stratēģija: Maģistra darbs. Rīga: RTU, IEVF Starptautisko programmu nodaļa, studiju programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība”. 94 lapas.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts. Darba apjoms ir 94 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 85 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Darba mērķis ir izpētīt teoriju par zīmola izveidi, analizēt velosipēdu apģērbu tirgu un izveidot mārketinga stratēģiju SIA “Sportswear of Tomorrow“ ieiešanai Beļģijas riteņbraukšanas apģērbu tirgū.
Teorētiskajā daļā ir izanalizēts teorētiskais materiāls par zīmola definīcijām, zīmola izveidi, virzīšanu, pozicionēšanu tirgū un sporta apģērbu zīmola koncepta izveidi.
Analītiskajā daļā ir raksturotas SIA „Sportswear of Tomorrow” biznesa aktivitātes, analizēta globālā velosipēdu apģērbu nozare, analizēta velosipēdu industrija, sniegti dati saistībā ar Beļģijas tirgu un velo braukšanu, un izstrādāta esošo velosipēdu apģērbu zīmolu analīze.
Praktiskajā daļā ir izstrādāta jauna koncepcija velosipēdu apģērbu zīmolam un stratēģija ieiešanai Beļģijas tirgū. |
Atslēgas vārdi |
Brand, launch, market entry |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand, launch, market entry |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.06.2019 14:54:31 |