Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Innovations and Entrepreneurship |
Title in original language |
Jauna tirgus iekarošanas stratēģija uzņēmumam "Sportsware of Tomorrow" |
Title in English |
Development of the Strategy to Enter a New Market for "Sportsware of Tomorrow" Ltd. |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ervīns Butkevičs |
Reviewer |
Modris Ozoliņš |
Abstract |
Wettstein M., Butkevičs E. (2019). SIA “Sportswear of Tomorrow” jauna tirgus apgūšanas attīstības stratēģija: Maģistra darbs. Rīga: RTU, IEVF Starptautisko programmu nodaļa, studiju programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība”. 94 lapas.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi, izmantotās literatūras un avotu saraksts. Darba apjoms ir 94 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 85 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Darba mērķis ir izpētīt teoriju par zīmola izveidi, analizēt velosipēdu apģērbu tirgu un izveidot mārketinga stratēģiju SIA “Sportswear of Tomorrow“ ieiešanai Beļģijas riteņbraukšanas apģērbu tirgū.
Teorētiskajā daļā ir izanalizēts teorētiskais materiāls par zīmola definīcijām, zīmola izveidi, virzīšanu, pozicionēšanu tirgū un sporta apģērbu zīmola koncepta izveidi.
Analītiskajā daļā ir raksturotas SIA „Sportswear of Tomorrow” biznesa aktivitātes, analizēta globālā velosipēdu apģērbu nozare, analizēta velosipēdu industrija, sniegti dati saistībā ar Beļģijas tirgu un velo braukšanu, un izstrādāta esošo velosipēdu apģērbu zīmolu analīze.
Praktiskajā daļā ir izstrādāta jauna koncepcija velosipēdu apģērbu zīmolam un stratēģija ieiešanai Beļģijas tirgū. |
Keywords |
Brand, launch, market entry |
Keywords in English |
Brand, launch, market entry |
Language |
eng |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
04.06.2019 14:54:31 |