Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Tīmekļa tehnoloģijas datorspēļu izstrādē
Nosaukums angļu valodā Web Technologies in Development of Computer Games
Autors Ņikita Burčeņa
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Natālija Prokofjeva
Recenzents Ēvalds Masaļskis, M.paed., SIA “001A”, zinātniskā centra vecākais eksperts
Anotācija Bakalaura darbs ir veltīts renderēšanas tehnoloģiju izpētei un to pielietošanas datorspēļu izstrādē analīzei. Galvenā uzmanība ir pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: renderēšanas tīmekļa tehnoloģiju analīzei, datorspēļu strādājošo prototipu izveidošanai, tehnoloģiju salīdzināšanai pēc izvēlētiem kritērijiem, prototipu veiktspējas testēšanai, testa rezultātu analīzei un ieteikumu izstrādāšanai, balstoties uz rezultātiem. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām un nobeiguma. Ievadā tiek aprakstītas renderēšana un tīmekļa tehnoloģijas, tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis un uzdevumi. Pirmajā nodaļā tiek aprakstītas četras renderēšanas tīmekļa tehnoloģijas (HTML DOM, SVG, Canvas, WebGL). Otrajā nodaļā tiek aprakstīta datorspēle “Krustiņi – nullītes” un tas spēles četru prototipu realizācijas. Trešajā nodaļā tiek aprakstīta prototipu veiktspējas testēšana, testa rezultātu salīdzināšana un renderēšanas tehnoloģiju īpatnību salīdzināšana, ka arī aprakstīti izstrādāti ieteikumi. Darba pamattekstā ir 54 lappuses, 70 attēli, 1 tabulas, 13 izmantoto literatūras avotu.
Atslēgas vārdi tīmekļa tehnoloģijas, renderēšana, datorspēles, krustiņi – nullītes
Atslēgas vārdi angļu valodā web technologies, rendering, computer games, tic-tac-toe
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 03.06.2019 16:12:12