Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Tīmekļa tehnoloģijas datorspēļu izstrādē |
Nosaukums angļu valodā |
Web Technologies in Development of Computer Games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Natālija Prokofjeva |
Recenzents |
Ēvalds Masaļskis, M.paed., SIA “001A”, zinātniskā centra vecākais eksperts |
Anotācija |
Bakalaura darbs ir veltīts renderēšanas tehnoloģiju izpētei un to pielietošanas datorspēļu izstrādē analīzei.
Galvenā uzmanība ir pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: renderēšanas tīmekļa tehnoloģiju analīzei, datorspēļu strādājošo prototipu izveidošanai, tehnoloģiju salīdzināšanai pēc izvēlētiem kritērijiem, prototipu veiktspējas testēšanai, testa rezultātu analīzei un ieteikumu izstrādāšanai, balstoties uz rezultātiem.
Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām un nobeiguma. Ievadā tiek aprakstītas renderēšana un tīmekļa tehnoloģijas, tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis un uzdevumi.
Pirmajā nodaļā tiek aprakstītas četras renderēšanas tīmekļa tehnoloģijas (HTML DOM, SVG, Canvas, WebGL).
Otrajā nodaļā tiek aprakstīta datorspēle “Krustiņi – nullītes” un tas spēles četru prototipu realizācijas.
Trešajā nodaļā tiek aprakstīta prototipu veiktspējas testēšana, testa rezultātu salīdzināšana un renderēšanas tehnoloģiju īpatnību salīdzināšana, ka arī aprakstīti izstrādāti ieteikumi.
Darba pamattekstā ir 54 lappuses, 70 attēli, 1 tabulas, 13 izmantoto literatūras avotu. |
Atslēgas vārdi |
tīmekļa tehnoloģijas, renderēšana, datorspēles, krustiņi – nullītes |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
web technologies, rendering, computer games, tic-tac-toe |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2019 16:12:12 |