Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Tīmekļa tehnoloģijas datorspēļu izstrādē
Title in English Web Technologies in Development of Computer Games
Author Ņikita Burčeņa
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Natālija Prokofjeva
Reviewer Ēvalds Masaļskis, M.paed., SIA “001A”, zinātniskā centra vecākais eksperts
Abstract Bakalaura darbs ir veltīts renderēšanas tehnoloģiju izpētei un to pielietošanas datorspēļu izstrādē analīzei. Galvenā uzmanība ir pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: renderēšanas tīmekļa tehnoloģiju analīzei, datorspēļu strādājošo prototipu izveidošanai, tehnoloģiju salīdzināšanai pēc izvēlētiem kritērijiem, prototipu veiktspējas testēšanai, testa rezultātu analīzei un ieteikumu izstrādāšanai, balstoties uz rezultātiem. Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām un nobeiguma. Ievadā tiek aprakstītas renderēšana un tīmekļa tehnoloģijas, tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis un uzdevumi. Pirmajā nodaļā tiek aprakstītas četras renderēšanas tīmekļa tehnoloģijas (HTML DOM, SVG, Canvas, WebGL). Otrajā nodaļā tiek aprakstīta datorspēle “Krustiņi – nullītes” un tas spēles četru prototipu realizācijas. Trešajā nodaļā tiek aprakstīta prototipu veiktspējas testēšana, testa rezultātu salīdzināšana un renderēšanas tehnoloģiju īpatnību salīdzināšana, ka arī aprakstīti izstrādāti ieteikumi. Darba pamattekstā ir 54 lappuses, 70 attēli, 1 tabulas, 13 izmantoto literatūras avotu.
Keywords tīmekļa tehnoloģijas, renderēšana, datorspēles, krustiņi – nullītes
Keywords in English web technologies, rendering, computer games, tic-tac-toe
Language lv
Year 2019
Date and time of uploading 03.06.2019 16:12:12