Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Tīmekļa tehnoloģijas datorspēļu izstrādē |
Title in English |
Web Technologies in Development of Computer Games |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Natālija Prokofjeva |
Reviewer |
Ēvalds Masaļskis, M.paed., SIA “001A”, zinātniskā centra vecākais eksperts |
Abstract |
Bakalaura darbs ir veltīts renderēšanas tehnoloģiju izpētei un to pielietošanas datorspēļu izstrādē analīzei.
Galvenā uzmanība ir pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: renderēšanas tīmekļa tehnoloģiju analīzei, datorspēļu strādājošo prototipu izveidošanai, tehnoloģiju salīdzināšanai pēc izvēlētiem kritērijiem, prototipu veiktspējas testēšanai, testa rezultātu analīzei un ieteikumu izstrādāšanai, balstoties uz rezultātiem.
Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām un nobeiguma. Ievadā tiek aprakstītas renderēšana un tīmekļa tehnoloģijas, tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis un uzdevumi.
Pirmajā nodaļā tiek aprakstītas četras renderēšanas tīmekļa tehnoloģijas (HTML DOM, SVG, Canvas, WebGL).
Otrajā nodaļā tiek aprakstīta datorspēle “Krustiņi – nullītes” un tas spēles četru prototipu realizācijas.
Trešajā nodaļā tiek aprakstīta prototipu veiktspējas testēšana, testa rezultātu salīdzināšana un renderēšanas tehnoloģiju īpatnību salīdzināšana, ka arī aprakstīti izstrādāti ieteikumi.
Darba pamattekstā ir 54 lappuses, 70 attēli, 1 tabulas, 13 izmantoto literatūras avotu. |
Keywords |
tīmekļa tehnoloģijas, renderēšana, datorspēles, krustiņi – nullītes |
Keywords in English |
web technologies, rendering, computer games, tic-tac-toe |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
03.06.2019 16:12:12 |