Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Stimulētās mācīšanās izmantošana tēla vadīšanai spēlē |
Nosaukums angļu valodā |
Using Reinforcement Learning for Character Control in a Game |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Inese Poļaka |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Sigita Misiņa |
Anotācija |
Darba mērķis ir pielietot stimulētās mācīšanās pieeju spēles tēla vadīšanai. Tas tiek panākts pakāpeniski izpildot darbā definētos uzdevumus: apzināt un izanalizēt stimulētās mācīšanās pieejas un to pielietošanas situācijas; veikt apskatīto stimulētās mācīšanās pieeju analīzi ar mērķi izvēlēties uzdevumam atbilstošāko pieeju; realizēt stimulēto mācīšanās algoritmu un veikt spēles tēla apmācību; izdarīt secinājumus par stimulētās mācīšanās priekšrocībām un trūkumiem. Rezultātā tika izpētīta atbilstošā literatūra, izstrādāta spēle un pielietota stimulētā mācīšanās. Darbā ir aprakstītas divas stimulētās mācīšanas versijas, kuras sniedz atšķirīgus rezultātus, papildus tam, ir veiktas izmaiņas spēles dinamikā un uz jaunās spēles versijas bāzes pielietota stimulētā mācīšana. Turklāt, ir veikti vairāki pētījumi, kuri palīdzēja noskaidrot stimulētās mācīšanas aspektus definētajā uzdevumā. Kopumā, ir veikti secinājumi par paveikto darbu, piedāvāti priekšlikumi par uzdevuma izpildes kvalitātes paaugstināšanu, kā arī novērtēti stimulētas mācīšanas trūkumi un priekšrocības.
Darba apjoms - 74. lpp., 5 tabulas, 18 attēli, 45 formulas un 4 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Stimulētā mācīšanās, tēlu vadīšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Reinforcement learning |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2019 20:52:41 |