Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Stimulētās mācīšanās izmantošana tēla vadīšanai spēlē |
Title in English |
Using Reinforcement Learning for Character Control in a Game |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Inese Poļaka |
Reviewer |
Dr. sc. ing. Sigita Misiņa |
Abstract |
Darba mērķis ir pielietot stimulētās mācīšanās pieeju spēles tēla vadīšanai. Tas tiek panākts pakāpeniski izpildot darbā definētos uzdevumus: apzināt un izanalizēt stimulētās mācīšanās pieejas un to pielietošanas situācijas; veikt apskatīto stimulētās mācīšanās pieeju analīzi ar mērķi izvēlēties uzdevumam atbilstošāko pieeju; realizēt stimulēto mācīšanās algoritmu un veikt spēles tēla apmācību; izdarīt secinājumus par stimulētās mācīšanās priekšrocībām un trūkumiem. Rezultātā tika izpētīta atbilstošā literatūra, izstrādāta spēle un pielietota stimulētā mācīšanās. Darbā ir aprakstītas divas stimulētās mācīšanas versijas, kuras sniedz atšķirīgus rezultātus, papildus tam, ir veiktas izmaiņas spēles dinamikā un uz jaunās spēles versijas bāzes pielietota stimulētā mācīšana. Turklāt, ir veikti vairāki pētījumi, kuri palīdzēja noskaidrot stimulētās mācīšanas aspektus definētajā uzdevumā. Kopumā, ir veikti secinājumi par paveikto darbu, piedāvāti priekšlikumi par uzdevuma izpildes kvalitātes paaugstināšanu, kā arī novērtēti stimulētas mācīšanas trūkumi un priekšrocības.
Darba apjoms - 74. lpp., 5 tabulas, 18 attēli, 45 formulas un 4 pielikumi. |
Keywords |
Stimulētā mācīšanās, tēlu vadīšana |
Keywords in English |
Reinforcement learning |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
01.06.2019 20:52:41 |