Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ražošanas inženierzinības un vadība |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izstrāde farmācijas uzņēmuma filiālei Latvijā |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Marketing Strategy for a Pharmaceutical Company Branch in Latvia |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Deniss Ščeulovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Mežiels R. „Mārketinga stratēģijas izstrāde farmācijas uzņēmuma filiālei Latvijā”: Maģistra darbs/ Mežiels R., Deniss Ščeulovs, Asoc. Prof. Dr.oec.- Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, BALTECH studiju centrs, maģistra programma „Ražošanas inženierzinības un vadība” 2019. gada 27. Maijs.
Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā. Tas sastāv no 81 lapaspusēm, un 2 pielikumiem, 8 tabulām un 33 attēliem. Literatūras saraksts sastāv no 64 literatūras avota, tādiem kā zinātniskie raksti, ieskaitot žurnālu raksti, konferenču tēzes, grāmatas, nozares atskaites un salīdzinājumi, kā arī elektroniskie materiāli. Šī darba mērķis ir izstrādāt mārketinga stratēģiju kompānijai GRAINA Latvia, kas nodarbojās ar medicīnas iekārtu tirdzniecību un izpētes jautājums ir: „Kāda mārketinga stratēģija strādātu ārzemju farmācijas komersanta filiālei Latvijā?” Darbs sastāv no 3 daļām: teorētiskā daļa, analītiskā daļa un praktiskā daļa.
Teorētiskā daļa sastāv no mārketinga apraksta, izmantojot dažādas mārketinga stratēģijas un veidu, kā tās var tikt integrētas kompānijas mārketinga un pārdošanas plānošanā. Tiek aprakstīta biznesa pieeja medicīnas iekārtu tirgū un galvenie bizness-biznesam mārketinga stratēģijas izstrādes posmi. Ir aprakstīts literatūras apskats zinātniskajiem rakstiem saistībā ar mārketinga stratēģiju medicīnas iekārtu tirgum.
Analītiskā daļa sastāv no ārzemju komersanta filiāles GRAINA Latvia biznesa, mārketinga stratēģijas, SWOT un biznesa modeļa kanvas analīzes. Ir aprakstīta medicīnas iekārtu tirgus un konkurentu finansiālo un mārketinga rādītāju analīze.
Praktiskā daļa ietver aprakstu par medicīnas nozarē strādājošo anketas izstrādi un iegūtajiem anketēšanas rezultātiem. Izmantojot iegūto informāciju no iepriekš minētajām nodaļām, tika izstrādāta mārketinga stratēģija kompānijai GRAINA Latvia. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga stratēģija, SVID, biznesa modeļa kanvas, medicīnas iekārtu pārdošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing strategy, SWOT, business model canvas, medical devices sales |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2019 14:24:59 |