Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Multinacionāla e-veikala sistēmas izstrāde ar atšķirīgu produktu klāstu |
Nosaukums angļu valodā |
Multinational E-commerce System Development with Different Product Offers |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Jānis Grabis |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Māris Rinģis |
Anotācija |
Darba mērķis ir izpētīt un analizēt e-veikalu lokalizācijas principus kā arī salīdzināt trīs dažādu izmēru e-veikalus savā starpā. Mērķa sasniegšanai ir apskatīti vairāki lokalizācijas principi un to tehnoloģiskie risinājumi. Aprakstīta konkrēta izmēra e-veikala izstrāde un aprakstīti izmantotās izstrādes rīki un metodes.
Darba ietvaros tika apskatīti trīs dažādu globalizācijas pakāpju mājaslapas un ar tām saistītās lokalizācijas problēmas. Jau no paša sākuma ir skaidrs, ka problēmas ar ko sastopas, katras mājaslapas izstrādes procesā ir cieši saistības ar tā izmēru un plānoto sniegumu. Situācija ar ko saskarās visi apskatītie e-veikali ir satura tulkošana.
Lielākā uzmanība tika vērsta e-veikala izstrādei, ko būtu paredzēts lietot pāris reģionos vairākās valodās. Apskatītie tehniskie risinājumi ir tādi, kurus varētu izmantot atkarībā no plānotā e-veikala izmēra un prasībām. Darbā aprakstīta konkrēta e-veikala izstrādes prasības un izmantotās tehnoloģijas, un izmantotie tehnoloģiskie risinājumi, lai prasības īstenotu.
Darba apjoms - 59. lpp., 16 tabulas, 22 attēli. |
Atslēgas vārdi |
lokalizācija, multinacionāla, e-veikals |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
localization, multinational, ecommerce |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2019 11:46:39 |