Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Multinacionāla e-veikala sistēmas izstrāde ar atšķirīgu produktu klāstu
Nosaukums angļu valodā Multinational E-commerce System Development with Different Product Offers
Autors Gints Bērziņš
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Jānis Grabis
Recenzents Mg. sc. ing. Māris Rinģis
Anotācija Darba mērķis ir izpētīt un analizēt e-veikalu lokalizācijas principus kā arī salīdzināt trīs dažādu izmēru e-veikalus savā starpā. Mērķa sasniegšanai ir apskatīti vairāki lokalizācijas principi un to tehnoloģiskie risinājumi. Aprakstīta konkrēta izmēra e-veikala izstrāde un aprakstīti izmantotās izstrādes rīki un metodes. Darba ietvaros tika apskatīti trīs dažādu globalizācijas pakāpju mājaslapas un ar tām saistītās lokalizācijas problēmas. Jau no paša sākuma ir skaidrs, ka problēmas ar ko sastopas, katras mājaslapas izstrādes procesā ir cieši saistības ar tā izmēru un plānoto sniegumu. Situācija ar ko saskarās visi apskatītie e-veikali ir satura tulkošana. Lielākā uzmanība tika vērsta e-veikala izstrādei, ko būtu paredzēts lietot pāris reģionos vairākās valodās. Apskatītie tehniskie risinājumi ir tādi, kurus varētu izmantot atkarībā no plānotā e-veikala izmēra un prasībām. Darbā aprakstīta konkrēta e-veikala izstrādes prasības un izmantotās tehnoloģijas, un izmantotie tehnoloģiskie risinājumi, lai prasības īstenotu. Darba apjoms - 59. lpp., 16 tabulas, 22 attēli.
Atslēgas vārdi lokalizācija, multinacionāla, e-veikals
Atslēgas vārdi angļu valodā localization, multinational, ecommerce
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2019 11:46:39