Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Multinacionāla e-veikala sistēmas izstrāde ar atšķirīgu produktu klāstu |
Title in English |
Multinational E-commerce System Development with Different Product Offers |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Jānis Grabis |
Reviewer |
Mg. sc. ing. Māris Rinģis |
Abstract |
Darba mērķis ir izpētīt un analizēt e-veikalu lokalizācijas principus kā arī salīdzināt trīs dažādu izmēru e-veikalus savā starpā. Mērķa sasniegšanai ir apskatīti vairāki lokalizācijas principi un to tehnoloģiskie risinājumi. Aprakstīta konkrēta izmēra e-veikala izstrāde un aprakstīti izmantotās izstrādes rīki un metodes.
Darba ietvaros tika apskatīti trīs dažādu globalizācijas pakāpju mājaslapas un ar tām saistītās lokalizācijas problēmas. Jau no paša sākuma ir skaidrs, ka problēmas ar ko sastopas, katras mājaslapas izstrādes procesā ir cieši saistības ar tā izmēru un plānoto sniegumu. Situācija ar ko saskarās visi apskatītie e-veikali ir satura tulkošana.
Lielākā uzmanība tika vērsta e-veikala izstrādei, ko būtu paredzēts lietot pāris reģionos vairākās valodās. Apskatītie tehniskie risinājumi ir tādi, kurus varētu izmantot atkarībā no plānotā e-veikala izmēra un prasībām. Darbā aprakstīta konkrēta e-veikala izstrādes prasības un izmantotās tehnoloģijas, un izmantotie tehnoloģiskie risinājumi, lai prasības īstenotu.
Darba apjoms - 59. lpp., 16 tabulas, 22 attēli. |
Keywords |
lokalizācija, multinacionāla, e-veikals |
Keywords in English |
localization, multinational, ecommerce |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
31.05.2019 11:46:39 |