Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Multinacionāla e-veikala sistēmas izstrāde ar atšķirīgu produktu klāstu
Title in English Multinational E-commerce System Development with Different Product Offers
Author Gints Bērziņš
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Jānis Grabis
Reviewer Mg. sc. ing. Māris Rinģis
Abstract Darba mērķis ir izpētīt un analizēt e-veikalu lokalizācijas principus kā arī salīdzināt trīs dažādu izmēru e-veikalus savā starpā. Mērķa sasniegšanai ir apskatīti vairāki lokalizācijas principi un to tehnoloģiskie risinājumi. Aprakstīta konkrēta izmēra e-veikala izstrāde un aprakstīti izmantotās izstrādes rīki un metodes. Darba ietvaros tika apskatīti trīs dažādu globalizācijas pakāpju mājaslapas un ar tām saistītās lokalizācijas problēmas. Jau no paša sākuma ir skaidrs, ka problēmas ar ko sastopas, katras mājaslapas izstrādes procesā ir cieši saistības ar tā izmēru un plānoto sniegumu. Situācija ar ko saskarās visi apskatītie e-veikali ir satura tulkošana. Lielākā uzmanība tika vērsta e-veikala izstrādei, ko būtu paredzēts lietot pāris reģionos vairākās valodās. Apskatītie tehniskie risinājumi ir tādi, kurus varētu izmantot atkarībā no plānotā e-veikala izmēra un prasībām. Darbā aprakstīta konkrēta e-veikala izstrādes prasības un izmantotās tehnoloģijas, un izmantotie tehnoloģiskie risinājumi, lai prasības īstenotu. Darba apjoms - 59. lpp., 16 tabulas, 22 attēli.
Keywords lokalizācija, multinacionāla, e-veikals
Keywords in English localization, multinational, ecommerce
Language lv
Year 2019
Date and time of uploading 31.05.2019 11:46:39