Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Interaktīvas lietotnes izstrāde augstākās izglītības iestādēm
Nosaukums angļu valodā Interactive application Development for Higher Education Institutions
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Jānis Pekša
Recenzents Mg. sc. ing. Liene Ludborža
Anotācija Studentiem ir tendence izvēlēties sev neatbilstošus priekšmetus, jo līdz galam neizprot priekšmeta būtību, kas noved pie izglītības neiegūšanas vai laika izniekošanas, to var novērst, izmantojot interaktīvus materiālus. Izvērtējot zinātniskos rakstus un citus pētījumus par lietotnes izmantošanu mācību procesā, tika secināts, ka interaktivitāte ir būtisks elements mācību procesā. Šī darba ietvaros ir izstrādāta interaktīva Android lietotne, kas augstskolas studentiem un topošajiem studentiem palīdz izprast izvēles priekšmetu būtību, aizpildot universitātes sagatavotus jautājumus un tos izanalizējot, lai palielinātu iespējamību studentiem pabeigt augstskolu apmierinātiem un ar zināšanām, kuras tie uzskata par viņiem piemērotām. Lietotne tika izstrādāta pēc jaunākajiem lietotnes izstrādes pamatprincipiem, izmantojot Android Studio izstrādes vidi, Java programmēšanas valodu un SQLite relāciju datubāžu pārvaldības sistēmu. Tika noskaidrots, ka lietotnes izstrādes vides izvēle ir ļoti būtiska un to ietekmē vairāki faktori, kas attiecināmi uz lietotnes funkcionalitāti un lietotnes mērķi. Pirms lietotne tiek izstrādāta ir jānosaka lietotnes darbības principi un to izstrādājot ir jāvadās pēc noteiktiem, praksē pārbaudītiem lietotnes izstrādes pamatprincipiem. Darbs satur 77 lpp., 2 tabulas, 25 attēlus un 0 pielikumus.
Atslēgas vārdi Interaktīva lietotne, mobilā lietotne, Viedierīces, Android, Android Studio, Java
Atslēgas vārdi angļu valodā Interactive application, mobile application, Smartphones, Android, Android Studio, Java
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2019 10:56:18