Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Interaktīvas lietotnes izstrāde augstākās izglītības iestādēm
Title in English Interactive application Development for Higher Education Institutions
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Jānis Pekša
Reviewer Mg. sc. ing. Liene Ludborža
Abstract Studentiem ir tendence izvēlēties sev neatbilstošus priekšmetus, jo līdz galam neizprot priekšmeta būtību, kas noved pie izglītības neiegūšanas vai laika izniekošanas, to var novērst, izmantojot interaktīvus materiālus. Izvērtējot zinātniskos rakstus un citus pētījumus par lietotnes izmantošanu mācību procesā, tika secināts, ka interaktivitāte ir būtisks elements mācību procesā. Šī darba ietvaros ir izstrādāta interaktīva Android lietotne, kas augstskolas studentiem un topošajiem studentiem palīdz izprast izvēles priekšmetu būtību, aizpildot universitātes sagatavotus jautājumus un tos izanalizējot, lai palielinātu iespējamību studentiem pabeigt augstskolu apmierinātiem un ar zināšanām, kuras tie uzskata par viņiem piemērotām. Lietotne tika izstrādāta pēc jaunākajiem lietotnes izstrādes pamatprincipiem, izmantojot Android Studio izstrādes vidi, Java programmēšanas valodu un SQLite relāciju datubāžu pārvaldības sistēmu. Tika noskaidrots, ka lietotnes izstrādes vides izvēle ir ļoti būtiska un to ietekmē vairāki faktori, kas attiecināmi uz lietotnes funkcionalitāti un lietotnes mērķi. Pirms lietotne tiek izstrādāta ir jānosaka lietotnes darbības principi un to izstrādājot ir jāvadās pēc noteiktiem, praksē pārbaudītiem lietotnes izstrādes pamatprincipiem. Darbs satur 77 lpp., 2 tabulas, 25 attēlus un 0 pielikumus.
Keywords Interaktīva lietotne, mobilā lietotne, Viedierīces, Android, Android Studio, Java
Keywords in English Interactive application, mobile application, Smartphones, Android, Android Studio, Java
Language lv
Year 2019
Date and time of uploading 30.05.2019 10:56:18