Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Interaktīvas lietotnes izstrāde augstākās izglītības iestādēm |
Title in English |
Interactive application Development for Higher Education Institutions |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Jānis Pekša |
Reviewer |
Mg. sc. ing. Liene Ludborža |
Abstract |
Studentiem ir tendence izvēlēties sev neatbilstošus priekšmetus, jo līdz galam neizprot priekšmeta būtību, kas noved pie izglītības neiegūšanas vai laika izniekošanas, to var novērst, izmantojot interaktīvus materiālus. Izvērtējot zinātniskos rakstus un citus pētījumus par lietotnes izmantošanu mācību procesā, tika secināts, ka interaktivitāte ir būtisks elements mācību procesā.
Šī darba ietvaros ir izstrādāta interaktīva Android lietotne, kas augstskolas studentiem un topošajiem studentiem palīdz izprast izvēles priekšmetu būtību, aizpildot universitātes sagatavotus jautājumus un tos izanalizējot, lai palielinātu iespējamību studentiem pabeigt augstskolu apmierinātiem un ar zināšanām, kuras tie uzskata par viņiem piemērotām. Lietotne tika izstrādāta pēc jaunākajiem lietotnes izstrādes pamatprincipiem, izmantojot Android Studio izstrādes vidi, Java programmēšanas valodu un SQLite relāciju datubāžu pārvaldības sistēmu.
Tika noskaidrots, ka lietotnes izstrādes vides izvēle ir ļoti būtiska un to ietekmē vairāki faktori, kas attiecināmi uz lietotnes funkcionalitāti un lietotnes mērķi. Pirms lietotne tiek izstrādāta ir jānosaka lietotnes darbības principi un to izstrādājot ir jāvadās pēc noteiktiem, praksē pārbaudītiem lietotnes izstrādes pamatprincipiem.
Darbs satur 77 lpp., 2 tabulas, 25 attēlus un 0 pielikumus. |
Keywords |
Interaktīva lietotne, mobilā lietotne, Viedierīces, Android, Android Studio, Java |
Keywords in English |
Interactive application, mobile application, Smartphones, Android, Android Studio, Java |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
30.05.2019 10:56:18 |