Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Reģionālās attīstības un pilsētekonomikas inženierija
Nosaukums Mazumtirdzniecības nozares tirgus koncentrācijas līmeņa ietekme uz teritoriju attīstību
Nosaukums angļu valodā Impact of the Level of Market Concentration in the Retail Sector on Territorial Development
Autors Ļubava Popova
Struktūrvienība 22503 Teritoriju attīstības pārvaldības un pilsētekonomikas katedra
Darba vadītājs Maija Šenfelde
Recenzents Mg.oec. K.Freimanis
Anotācija Bakalaura darba autors: Ļubava Popova Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: profesore Dr. oec. Maija Šenfelde Bakalaura darba temats: Mazumtirdzniecības nozares tirgus koncentrācijas līmeņa ietekme uz teritoriju attīstību Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā, analītiskā un projekta daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 68 lpp, tajā iekļauts 21 attēls, 10 tabulas. Izmantotas literatūras un avotu sarakstā ietverti: 21 avots angļu valodā, 15 latviešu valodā un 1 krievu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Ikdienas patēriņa preču mazumtirdzniecības nozarē ir vērojams divu lielāko tirgus dalibnieku tirgus daļu pieaugums. Tajā pašā laikā mazāko mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais skaits sarūk. Analizējot situāciju Latvijas reģionas, tika definētas vairākas teritorijas vienības, kurās darbojas tikai viens mazumtirdzniecības uzņēmums un provocē monolizācijas attīstību ģeografiskajos tirgos. Pēdējo gadu laikā Latvijas teritorijā attīstās elektroniskā mazumtirdzniecība, kas varētu pozitīvi ietekmēt koncentrācijas līmeņi reģionos. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Popova Ļ. (2019). Mazumtirdzniecības nozares tirgus koncentrācijas līmeņa ietekme uz teritoriju attīstību. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, BUNI TAPPEK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Reģionālās attīstības un pilsētekonomikas inženierija”. 68 lpp.
Atslēgas vārdi koncentrācija, monopolstāvoklis, monopolizācija, ģeogrāfiskais tirgus, konkurence, nespeciālizēta mazumtirdzniecība.
Atslēgas vārdi angļu valodā concentration, monopoly position, monopolization, geographic market, competition, non-specialized retail.
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2019 10:52:36