Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Nomas pakalpojumu uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing activities improvement project for a rental service company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Mg.oec.Aivis Sokins |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Uģis Aramins
Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: Dr.oec., docente Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Auto nomas uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošana
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 77 lpp., tajā iekļauti 49 attēli, 9 tabulas, 5 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 23 avoti latviešu valodā, 16 angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā noskaidrots, ka auto nomas pakalpojumus galvenokārt izmanto tūrisma vajadzībām, mazāk - ikdienas vajadzībām dzīves vietas valstī. Pētījuma rezultāti rāda, ka auto nomas pakalpojumu zīmolam patērētāja uztverē nav nozīmes. Izstrādāti un pamatoti ierosinājumi uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai - zīmola “Sixt” atpazīstamības veicināšanai izstrādāts komunikācijas gada plāns interneta un vides medijos, auto nomas pakalpojumu pieejamības uzlabošanai izstrādāts sadarbības modelis ar degvielas uzpildes staciju tīklu, zīmola tēla veidošanai izstrādāts korporatīvās sociālās atbildības plāns.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Aramins, U., Greitāne, R. (2019). Auto nomas uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošana. Bakalaura darbs. Rīga: RTU UIVI, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 77 lpp. |
Atslēgas vārdi |
uzņēmējdarbība, vadīšana, mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
entrepreneurship, management, marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
21.05.2019 12:37:54 |