Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Nomas pakalpojumu uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanas projekts |
Title in English |
Marketing activities improvement project for a rental service company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Mg.oec.Aivis Sokins |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Uģis Aramins
Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: Dr.oec., docente Rita Greitāne
Bakalaura darba temats: Auto nomas uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošana
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 3 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 77 lpp., tajā iekļauti 49 attēli, 9 tabulas, 5 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 23 avoti latviešu valodā, 16 angļu valodā. Darbam pievienoti 4 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Bakalaura darbā noskaidrots, ka auto nomas pakalpojumus galvenokārt izmanto tūrisma vajadzībām, mazāk - ikdienas vajadzībām dzīves vietas valstī. Pētījuma rezultāti rāda, ka auto nomas pakalpojumu zīmolam patērētāja uztverē nav nozīmes. Izstrādāti un pamatoti ierosinājumi uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai - zīmola “Sixt” atpazīstamības veicināšanai izstrādāts komunikācijas gada plāns interneta un vides medijos, auto nomas pakalpojumu pieejamības uzlabošanai izstrādāts sadarbības modelis ar degvielas uzpildes staciju tīklu, zīmola tēla veidošanai izstrādāts korporatīvās sociālās atbildības plāns.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Aramins, U., Greitāne, R. (2019). Auto nomas uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošana. Bakalaura darbs. Rīga: RTU UIVI, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 77 lpp. |
Keywords |
uzņēmējdarbība, vadīšana, mārketings |
Keywords in English |
entrepreneurship, management, marketing |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
21.05.2019 12:37:54 |