Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Inovācijas un uzņēmējdarbība
Nosaukums "SIA “Tehhe” mārketinga stratēģijas izstrāde jaunam patērētāju segmentam"
Nosaukums angļu valodā "Elaboration of Marketing Strategy to Address New Market Segment for SIA “Tehhe”"
Autors Mārtiņš Lācis
Struktūrvienība 22061 Starptautisko programmu nodaļa
Darba vadītājs Ervīns Butkevičs
Recenzents Rita Greitāne, Dr.oec., RTU IUV katedra, docents
Anotācija Diplomprojekta autors: Mārtiņš Lācis Diplomprojekta zinātniskais vadītājs: MBA, Ervīns Butkevičs Diplomprojekta temats: SIA “Tehhe” mārketinga stratēģijas izstrāde jaunam patērētāju segmentam Diplomprojekts rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 89 lpp., tajā iekļauti 45 attēli, 37 tabulas, 6 formulas. Izmantotās literatūras sarakstā ietverti: 8 avoti latviešu valodā un 22 angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Diplomprojekta galvenie rezultāti: Darba teorētiskajā daļā apskatītas mārketinga, pakalpojumu mārketinga, un nekustamo īpašumu apsaimniekošanas mārketinga dažādas disciplīnas un to pielietošanas principi. Analītiskajā daļā analizētas fokusa grupu diskusijas, kā arī analizēta uzņēmuma SIA “Tehhe” vēsture, struktūra, finanses, un darbība. Analītiskajā daļā arī izpētīta nekustamo īpašumu apsaimniekošanas nozare, lielākie uzņēmumi un nozari regulējošā likumdošana. Projekta daļā izstrādāta SIA “Tehhe” uzņēmuma mārketinga stratēģija jaunam patērētāju segmentam. Diplomprojekta bibliogrāfiskais apraksts: Lācis, M. (2019). SIA Tehhe mārketinga stratēģijas izstrāde jaunam patērētāju segmentam. Rīga: RTU, UIVI TIN, maģistra profesionālā studiju programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība”, 89 lpp.
Atslēgas vārdi Mārketings, nekustamo īpašumu apsaimniekošana
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing, real estate management
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 20.05.2019 17:36:55