Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inovācijas un uzņēmējdarbība |
Nosaukums |
"SIA “Tehhe” mārketinga stratēģijas izstrāde jaunam patērētāju segmentam" |
Nosaukums angļu valodā |
"Elaboration of Marketing Strategy to Address New Market Segment for SIA “Tehhe”" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ervīns Butkevičs |
Recenzents |
Rita Greitāne, Dr.oec., RTU IUV katedra, docents |
Anotācija |
Diplomprojekta autors: Mārtiņš Lācis
Diplomprojekta zinātniskais vadītājs: MBA, Ervīns Butkevičs
Diplomprojekta temats: SIA “Tehhe” mārketinga stratēģijas izstrāde jaunam patērētāju segmentam
Diplomprojekts rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 89 lpp., tajā iekļauti 45 attēli, 37 tabulas, 6 formulas. Izmantotās literatūras sarakstā ietverti: 8 avoti latviešu valodā un 22 angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Diplomprojekta galvenie rezultāti: Darba teorētiskajā daļā apskatītas mārketinga, pakalpojumu mārketinga, un nekustamo īpašumu apsaimniekošanas mārketinga dažādas disciplīnas un to pielietošanas principi. Analītiskajā daļā analizētas fokusa grupu diskusijas, kā arī analizēta uzņēmuma SIA “Tehhe” vēsture, struktūra, finanses, un darbība. Analītiskajā daļā arī izpētīta nekustamo īpašumu apsaimniekošanas nozare, lielākie uzņēmumi un nozari regulējošā likumdošana. Projekta daļā izstrādāta SIA “Tehhe” uzņēmuma mārketinga stratēģija jaunam patērētāju segmentam.
Diplomprojekta bibliogrāfiskais apraksts: Lācis, M. (2019). SIA Tehhe mārketinga stratēģijas izstrāde jaunam patērētāju segmentam. Rīga: RTU, UIVI TIN, maģistra profesionālā studiju programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība”, 89 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketings, nekustamo īpašumu apsaimniekošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing, real estate management |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.05.2019 17:36:55 |