Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Innovations and Entrepreneurship |
Title in original language |
"SIA “Tehhe” mārketinga stratēģijas izstrāde jaunam patērētāju segmentam" |
Title in English |
"Elaboration of Marketing Strategy to Address New Market Segment for SIA “Tehhe”" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ervīns Butkevičs |
Reviewer |
Rita Greitāne, Dr.oec., RTU IUV katedra, docents |
Abstract |
Diplomprojekta autors: Mārtiņš Lācis
Diplomprojekta zinātniskais vadītājs: MBA, Ervīns Butkevičs
Diplomprojekta temats: SIA “Tehhe” mārketinga stratēģijas izstrāde jaunam patērētāju segmentam
Diplomprojekts rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 89 lpp., tajā iekļauti 45 attēli, 37 tabulas, 6 formulas. Izmantotās literatūras sarakstā ietverti: 8 avoti latviešu valodā un 22 angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Diplomprojekta galvenie rezultāti: Darba teorētiskajā daļā apskatītas mārketinga, pakalpojumu mārketinga, un nekustamo īpašumu apsaimniekošanas mārketinga dažādas disciplīnas un to pielietošanas principi. Analītiskajā daļā analizētas fokusa grupu diskusijas, kā arī analizēta uzņēmuma SIA “Tehhe” vēsture, struktūra, finanses, un darbība. Analītiskajā daļā arī izpētīta nekustamo īpašumu apsaimniekošanas nozare, lielākie uzņēmumi un nozari regulējošā likumdošana. Projekta daļā izstrādāta SIA “Tehhe” uzņēmuma mārketinga stratēģija jaunam patērētāju segmentam.
Diplomprojekta bibliogrāfiskais apraksts: Lācis, M. (2019). SIA Tehhe mārketinga stratēģijas izstrāde jaunam patērētāju segmentam. Rīga: RTU, UIVI TIN, maģistra profesionālā studiju programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība”, 89 lpp. |
Keywords |
Mārketings, nekustamo īpašumu apsaimniekošana |
Keywords in English |
Marketing, real estate management |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
20.05.2019 17:36:55 |