Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Sociālo mediju nozīme zīmolvedībā |
Nosaukums angļu valodā |
The Role of Social Media in Branding |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Kristīne Fedotova |
Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir sešdesmit viens lpp., tajā ir iekļauti deviņpadsmit attēli, četras tabulas un piecas formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: deviņdesmit seši avoti angļu valodā, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un tiešsaistes avotus.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba pirmajā daļā tika apskatīti sociālo mediju, mārketinga un zīmola teorētiskie aspekti. Tad tika veikts divu tirdzniecības kanālu salīdzinājums, uzskaitot to priekšrocības un trūkumus. Pētījuma daļā tika analizēts Nike zīmols, izmantojot mārketinga kompleksa elementus, SVID analīzi, zīmola pastāvīgo vērtību un ieguldījumu atdeves instrumentus. Tika izstrādāta Nike analīze Latvijā un piedāvāti priekšlikumi tā uzlabošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ayyubova, N. (2019). Sociālie mediji kā mārketinga rīks zīmolvedībā. Bakalaura darbs/ N. Ayyubova, I. Andersone. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". 60 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Zīmolvedībā, Sociālie mēdiji, Nike |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Branding, Social Media, Nike |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2019 19:36:29 |