Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Sociālo mediju nozīme zīmolvedībā
Nosaukums angļu valodā The Role of Social Media in Branding
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Kristīne Fedotova
Anotācija Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir sešdesmit viens lpp., tajā ir iekļauti deviņpadsmit attēli, četras tabulas un piecas formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: deviņdesmit seši avoti angļu valodā, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un tiešsaistes avotus. Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba pirmajā daļā tika apskatīti sociālo mediju, mārketinga un zīmola teorētiskie aspekti. Tad tika veikts divu tirdzniecības kanālu salīdzinājums, uzskaitot to priekšrocības un trūkumus. Pētījuma daļā tika analizēts Nike zīmols, izmantojot mārketinga kompleksa elementus, SVID analīzi, zīmola pastāvīgo vērtību un ieguldījumu atdeves instrumentus. Tika izstrādāta Nike analīze Latvijā un piedāvāti priekšlikumi tā uzlabošanai. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ayyubova, N. (2019). Sociālie mediji kā mārketinga rīks zīmolvedībā. Bakalaura darbs/ N. Ayyubova, I. Andersone. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". 60 lpp.
Atslēgas vārdi Zīmolvedībā, Sociālie mēdiji, Nike
Atslēgas vārdi angļu valodā Branding, Social Media, Nike
Valoda eng
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 17.05.2019 19:36:29