Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Sociālo mediju nozīme zīmolvedībā |
Title in English |
The Role of Social Media in Branding |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Kristīne Fedotova |
Abstract |
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir sešdesmit viens lpp., tajā ir iekļauti deviņpadsmit attēli, četras tabulas un piecas formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: deviņdesmit seši avoti angļu valodā, ieskaitot grāmatas, zinātniskos žurnālus un tiešsaistes avotus.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darba pirmajā daļā tika apskatīti sociālo mediju, mārketinga un zīmola teorētiskie aspekti. Tad tika veikts divu tirdzniecības kanālu salīdzinājums, uzskaitot to priekšrocības un trūkumus. Pētījuma daļā tika analizēts Nike zīmols, izmantojot mārketinga kompleksa elementus, SVID analīzi, zīmola pastāvīgo vērtību un ieguldījumu atdeves instrumentus. Tika izstrādāta Nike analīze Latvijā un piedāvāti priekšlikumi tā uzlabošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ayyubova, N. (2019). Sociālie mediji kā mārketinga rīks zīmolvedībā. Bakalaura darbs/ N. Ayyubova, I. Andersone. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". 60 lpp. |
Keywords |
Zīmolvedībā, Sociālie mēdiji, Nike |
Keywords in English |
Branding, Social Media, Nike |
Language |
eng |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
17.05.2019 19:36:29 |