Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Transportbūves |
Nosaukums |
“Drošas gājēju satiksmes organizēšanas principu analīze” (“Pašvaldības autoceļa posma starp Visbijas ielu Ceraukstē un autoceļu V 1022 pārbūve”) |
Nosaukums angļu valodā |
“ Principle Analysis of Safe Pedestrian Traffic Management” (“Reconstruction of the Municipality Road Section between Visbijas Street in Ceraukste and the Road V 1022”) |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
J.Smirnovs |
Recenzents |
A. Riekstiņš, VAS "LVC" |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma : “Drošas gājēju satiksmes organizēšanas principu analīze”.
Darba mērķis :
• Analizēt un sniegt rekomendācijas drošai gājēju satiksmes infrastruktūras izveidei.
Darbā tiek apskatīts gājēju un citu satiksmes dalībnieku savstarpējā kustības mijiedarbība, ar to saistītās infrastruktūras trūkumi un to novēršanas risinājumi. Tēmas ietvaros analizē konfliktsituācijas starp gājējiem un citiem satiksmes dalībniekiem, riskus un to potenciālos risinājumus, kas saistīti ar ceļa satiksmes negadījumu novēršanu. Pētījumā tiek sīkāk analizēta gājēju pārvietošanās infrastruktūras problēmas Rīgā Biķernieku ielā apskatot 3 autobusu pieturas (“Bebrenes iela”, “Nautrēnu iela”, “Papīrfabrika “Jugla””) un infrastruktūru pie tām.
Izstrādātais inženierprojekts paredz rekonstruēt pašvaldības autoceļu Bauskas novadā posmā starp Visbijas ielu Ceraukstē un autoceļu V 1022. Paredzēts esošo ceļu ar nesaistītā minerālmateriāla segumu pārbūvēt par ceļu ar asfaltbetona segumu, kā arī uzlabot satiksmes drošību, trases plāna un garenprofila atbilstību LVS 190-1 standartam.
Kopējais darba apjoms ir 140 lapas, kurās ietilpst 35 tabulas, 51 attēls un 16 rasējumi. |
Atslēgas vārdi |
Gājēju satiksmes organizēšana, gājēju infrastruktūra, satiksmes drošība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Pedestrian traffic management, pedestrian traffic infrastructure, traffic safety |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2019 08:06:52 |