Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mārketinga plānošanas novērtējums mazajos uzņēmumos
Nosaukums angļu valodā Assessment of Marketing Planning in Small Enterprises
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents A. Mihņenoka, lektore
Anotācija Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 58 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 6 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 9 avoti latviešu, 13 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Bakalaura darbs "Mārketinga plānošana mazajā uzņēmumā" darbs sastāv no divām daļām, teorētiskā un pētījuma daļa. Teorētiskajā daļā apskatīta literatūra par mārketinga plānošanas posmiem, digitālie rīki mārketinga pasākumos, influenceru sadarbība ar uzņēmumiem. Pētījumā daļā aprakstīts latviešu uzņēmums, pētīta uzņēmuma mārketinga aktivitātes publiski pieejamajā informācijā, izveidoti ieteikumi uzņēmuma mārketinga darbībām.
Atslēgas vārdi mārketings, mārketinga plānošana, digitālais mārketings, e-pasta mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, marketing planning, digital marketing, e-mail marketing
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 16.05.2019 18:00:21