Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga plānošanas novērtējums mazajos uzņēmumos |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of Marketing Planning in Small Enterprises |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
A. Mihņenoka, lektore |
Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 58 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 6 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 9 avoti latviešu, 13 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Bakalaura darbs "Mārketinga plānošana mazajā uzņēmumā" darbs sastāv no divām daļām, teorētiskā un pētījuma daļa. Teorētiskajā daļā apskatīta literatūra par mārketinga plānošanas posmiem, digitālie rīki mārketinga pasākumos, influenceru sadarbība ar uzņēmumiem. Pētījumā daļā aprakstīts latviešu uzņēmums, pētīta uzņēmuma mārketinga aktivitātes publiski pieejamajā informācijā, izveidoti ieteikumi uzņēmuma mārketinga darbībām. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, mārketinga plānošana, digitālais mārketings, e-pasta mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, marketing planning, digital marketing, e-mail marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.05.2019 18:00:21 |