Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga plānošanas novērtējums mazajos uzņēmumos |
Title in English |
Assessment of Marketing Planning in Small Enterprises |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
A. Mihņenoka, lektore |
Abstract |
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 58 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 6 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 9 avoti latviešu, 13 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Bakalaura darbs "Mārketinga plānošana mazajā uzņēmumā" darbs sastāv no divām daļām, teorētiskā un pētījuma daļa. Teorētiskajā daļā apskatīta literatūra par mārketinga plānošanas posmiem, digitālie rīki mārketinga pasākumos, influenceru sadarbība ar uzņēmumiem. Pētījumā daļā aprakstīts latviešu uzņēmums, pētīta uzņēmuma mārketinga aktivitātes publiski pieejamajā informācijā, izveidoti ieteikumi uzņēmuma mārketinga darbībām. |
Keywords |
mārketings, mārketinga plānošana, digitālais mārketings, e-pasta mārketings |
Keywords in English |
marketing, marketing planning, digital marketing, e-mail marketing |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
16.05.2019 18:00:21 |