Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mārketinga plānošanas novērtējums mazajos uzņēmumos
Title in English Assessment of Marketing Planning in Small Enterprises
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Ieva Andersone
Reviewer A. Mihņenoka, lektore
Abstract Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 58 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 6 tabulas, 2 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 9 avoti latviešu, 13 angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Bakalaura darbs "Mārketinga plānošana mazajā uzņēmumā" darbs sastāv no divām daļām, teorētiskā un pētījuma daļa. Teorētiskajā daļā apskatīta literatūra par mārketinga plānošanas posmiem, digitālie rīki mārketinga pasākumos, influenceru sadarbība ar uzņēmumiem. Pētījumā daļā aprakstīts latviešu uzņēmums, pētīta uzņēmuma mārketinga aktivitātes publiski pieejamajā informācijā, izveidoti ieteikumi uzņēmuma mārketinga darbībām.
Keywords mārketings, mārketinga plānošana, digitālais mārketings, e-pasta mārketings
Keywords in English marketing, marketing planning, digital marketing, e-mail marketing
Language lv
Year 2019
Date and time of uploading 16.05.2019 18:00:21