Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Digitālo mārketinga rīku novērtējums zīmola atpazīstamības veicināšanai |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of Digital Marketing Tools for Brand Recognition |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
T. Tambovceva, profesore |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Zane Kārklevalka Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docente, Dr.oec. Ieva Andersone Bakalaura darba temats: Digitālo mārketinga rīku novērtējums zīmola atpazīstamības veicināšanai Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un pētījumu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 61 lpp., tajā iekļauti 35 attēli. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 34 avoti angļu valodā un 7 avoti latviešu valodā. Darbam pievienoti 6 pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Zīmola atpazīstamība ir nozīmīgs elements, kas ietekmē klienta izpratni un zināšanas par zīmolu. Mūsdienu tehnoloģiskajā laikmetā uzņēmumiem ir svarīgi uzturēt nepārtrauktu saikni ar saviem klientiem digitālajā vidē, izmantojot digitālo mārketinga rīkus. Šos daudzpusīgos rīkus ir iespējams pielietot arī jaunu klientu piesaistei, uzņēmuma tēla radīšanai un attīstīšanai, kā arī citām darbībām, kas ietekmē patērētāju attieksmi pret zīmolu. Lai efektīvi pielietotu digitālos mārketinga rīkus, uzņēmumam ir jāizstrādā digitālā mārketinga stratēģija, kurā ir skaidri nodefinēti mārketinga mērķi un mērķauditorija. Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kārklevalka Z. (2019). Digitālo mārketinga rīku novērtējums zīmola atpazīstamības veicināšanai. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 61 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Zīmols, zīmola atpazīstamība, digitālais mārketings, digitālā mārketinga rīki |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand, brand awareness, digital marketing, digital marketing tools |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.05.2019 16:46:16 |