Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Reklāmas nozīme mazumtirdzniecības nozarē" |
Nosaukums angļu valodā |
"Importance of Advertisement in Retail Industry" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Toms Kreicbergs, Mg.oec. |
Anotācija |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Sergejs Kompa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Doc., Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Reklāmas nozīme mazumtirdzniecības nozarē
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 56 lpp., tajā iekļauti pieci attēli un piecas tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu, 4 angļu un 4 krievu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā veikta reklāmas, kā viena no integrētā mārketinga komunikācijas līdzekļa, teorijas nozīmes izpēte mazumtirdzniecības nozares kontekstā. Apkopoti un izpētīti mazumtirdzniecībai nozīmīgākie reklāmas veidi un reklāmas ziņojumu izplatīšanai piemērotākie kanāli. Veikta Rīgas lielo tirdzniecības centru tirgus nišas vispārējo attīstības tendenču izpēte. Darba rezultātā izpētīta un analizēta jauna tirdzniecības un izklaides centra “Akropole” izmantotā reklāma, ienākot Rīgas lielo tirdzniecības centru tirgus nišā. Darba rezultātā izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kompa, S., Andersone, I. (2019). Reklāmas nozīme mazumtirdzniecības nozarē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 56 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Reklāma, mazumtirdzniecība, tirdzniecības centrs, komunikācija, mārketings. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Advertising, retail sector, shopping centre, marketing. |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.05.2019 10:12:10 |