Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Reklāmas nozīme mazumtirdzniecības nozarē" |
Title in English |
"Importance of Advertisement in Retail Industry" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Ieva Andersone |
Reviewer |
Toms Kreicbergs, Mg.oec. |
Abstract |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Sergejs Kompa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Doc., Dr.oec. Ieva Andersone
Bakalaura darba temats: Reklāmas nozīme mazumtirdzniecības nozarē
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 56 lpp., tajā iekļauti pieci attēli un piecas tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu, 4 angļu un 4 krievu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā veikta reklāmas, kā viena no integrētā mārketinga komunikācijas līdzekļa, teorijas nozīmes izpēte mazumtirdzniecības nozares kontekstā. Apkopoti un izpētīti mazumtirdzniecībai nozīmīgākie reklāmas veidi un reklāmas ziņojumu izplatīšanai piemērotākie kanāli. Veikta Rīgas lielo tirdzniecības centru tirgus nišas vispārējo attīstības tendenču izpēte. Darba rezultātā izpētīta un analizēta jauna tirdzniecības un izklaides centra “Akropole” izmantotā reklāma, ienākot Rīgas lielo tirdzniecības centru tirgus nišā. Darba rezultātā izdarīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Kompa, S., Andersone, I. (2019). Reklāmas nozīme mazumtirdzniecības nozarē. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 56 lpp. |
Keywords |
Reklāma, mazumtirdzniecība, tirdzniecības centrs, komunikācija, mārketings. |
Keywords in English |
Advertising, retail sector, shopping centre, marketing. |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
14.05.2019 10:12:10 |