Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mārketinga stratēģiskā plānošana loģistikas uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Strategic Planning of Marketing Activities in a Logistics Company" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Andersone Ieva |
Recenzents |
Kuškins Jānis, docents (prakt.), Mg.oec., RTU SESTEL katedra |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Anna Elarte
Bakalaura darba zinātniskā vadītāja: Doc., Dr.oec. I. Andersone
Bakalaura darba temats: „Mārketinga stratēģiskā plānošana loģistikas uzņēmumā”
Bakalaura darba apjoms: 54 lpp, 23 tab.,15 att.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: Darbā izmantoti 36 bibliogrāfiskie avoti, tajā skaitā literatūra mārketinga un menedžmenta jomā, piemēram tādu autoru kā Caune, Forands, Praude, Kotlers, Kellers, Drukers u.c., kā arī statistikas dati, elektroniskie resursi un uzņēmuma publicētie un nepublicētie dati.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darbā ir aplūkoti stratēģiskās plānošanas teorētiskie aspekti, kā arī pētījuma metodoloģija, ko var izmantot uzņēmuma analīzei. Izmantojot šo metodoloģiju, analizēts konkrēts Latvijas uzņēmums, tam izveidoti stratēģiskās plānošanas modeļi, noteiktas vairākas stratēģiskās alternatīvas un izstrādāti priekšlikumi stratēģiskās plānošanas jomā.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Elarte, A., Andersone, I. (2019). Mārketinga stratēģiskā plānošana loģistikas uzņēmumā. Bakalaura darbs. Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte. 54 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga stratēģiskā plānošana loģistikas uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Strategic marketing planning in logistic enterprise |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.05.2019 12:41:54 |