Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Marčendaizinga principu izmantošana mazumtirdzniecības veikalu tīklā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Use of Merchandising Principles in a Chain of Retail Stores" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
Recenzents |
Baiba Levina, Mg.oec. |
Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 54 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 36 avoti latviešu un angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darbā apskatīts merčendaizinga jēdziens un principi. Darbā aprakstīta mazumtirdzniecības nozare Latvijā, tās attīstības tendences un lielākie tirgus dalībnieki. Apskatīti arī mazumtirdzniecības tīklu veikalu veidi un to skaits lielākajos mazumtirdzniecības uzņēmumos. Novērtēti izvēlētie merčendaizinga principi uzņēmumā SIA “Rimi Latvia” mazā formāta- “Express” veikalos. Darba noslēgumā autore apkopojusi ieteikumus Rimi Express veikalu darbības uzlabošanai. |
Atslēgas vārdi |
merčendaizings, mazumtirdzniecība, izvietojums, preces |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Merchandising, retail, space planning, product |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.05.2019 11:23:54 |