Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Marčendaizinga principu izmantošana mazumtirdzniecības veikalu tīklā"
Nosaukums angļu valodā "Use of Merchandising Principles in a Chain of Retail Stores"
Autors Rita Trama
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Baiba Levina, Mg.oec.
Anotācija Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 54 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 36 avoti latviešu un angļu valodā. Bakalaura darba galvenie rezultāti: darbā apskatīts merčendaizinga jēdziens un principi. Darbā aprakstīta mazumtirdzniecības nozare Latvijā, tās attīstības tendences un lielākie tirgus dalībnieki. Apskatīti arī mazumtirdzniecības tīklu veikalu veidi un to skaits lielākajos mazumtirdzniecības uzņēmumos. Novērtēti izvēlētie merčendaizinga principi uzņēmumā SIA “Rimi Latvia” mazā formāta- “Express” veikalos. Darba noslēgumā autore apkopojusi ieteikumus Rimi Express veikalu darbības uzlabošanai.
Atslēgas vārdi merčendaizings, mazumtirdzniecība, izvietojums, preces
Atslēgas vārdi angļu valodā Merchandising, retail, space planning, product
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 10.05.2019 11:23:54