Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Marčendaizinga principu izmantošana mazumtirdzniecības veikalu tīklā" |
Title in English |
"Use of Merchandising Principles in a Chain of Retail Stores" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Rita Greitāne |
Reviewer |
Baiba Levina, Mg.oec. |
Abstract |
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 54 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 9 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 36 avoti latviešu un angļu valodā.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: darbā apskatīts merčendaizinga jēdziens un principi. Darbā aprakstīta mazumtirdzniecības nozare Latvijā, tās attīstības tendences un lielākie tirgus dalībnieki. Apskatīti arī mazumtirdzniecības tīklu veikalu veidi un to skaits lielākajos mazumtirdzniecības uzņēmumos. Novērtēti izvēlētie merčendaizinga principi uzņēmumā SIA “Rimi Latvia” mazā formāta- “Express” veikalos. Darba noslēgumā autore apkopojusi ieteikumus Rimi Express veikalu darbības uzlabošanai. |
Keywords |
merčendaizings, mazumtirdzniecība, izvietojums, preces |
Keywords in English |
Merchandising, retail, space planning, product |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
10.05.2019 11:23:54 |