Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Zīmola Identitāte: Analīze par uņēmumu vadītāju lēmuma pieņemšanas procesu sākt izmantot mākoņdatošanas Zīmola vadlīnijas |
Nosaukums angļu valodā |
Brand Identity: Analysis of Managerial Decision mMaking to Adopt Cloud-Based Brand Guidelines |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
A,Dzedons |
Anotācija |
Šī bakalaura darba tēma ir “Zīmola Identitāte: Analīze par uņēmumu vadītāju lēmuma
pieņemšanas procesu sākt izmantot mākoņdatošanas Zīmola vadlīnijas.”. Bakalaura darba
galvenais mērķis ir noskaidrot, kādi faktori ietekmē uzņēmumu menedžeru lemšanas procesu
ieviest uz “Mākoņa” bāzētas digitālās zīmola vadlīnijas. Darba teorētiskā daļa sastāv no
informācijas par to kā organizācijās visefektīvāk spēj glabāt zīmola mārketinga materiālus.
Kā alternatīva ierastajai metodei, kas glabā mārketinga materiālus uz organizācijas cietā diska
tiek piedāvata opcija tos glabāt uz platformas, kuru nodrošina “mākoņa” servisa piegādātājs.
Digitalizējot mārketinga materiālus un glabājot tos uz “mākoņa”, organizācijas spēj
nodrošināt vieglāku, ātrāku un effektīvāku mārketinga materiālu izmatošanu, kas ir viegli
pieejamas no jebkuras ierīces, kas tiek nodrošinātas ar interneta piekļuvi.
Tālākais pētījums tiek veikts balstoties uz “mākoņa” servisa modeļiem. Ir trīs veidu
“mākoņa” servisa modeļi, kurus organizācijas var izvēlēties balstoties uz nepieciešamajām
specifikācijām.
Darba empīriskajā daļā tiek apspriesta tehnoloģiskā, organizatoriskā un vides ietekme uz
lēmumu pieņemšanu. Lai iegūtu rezultātus tika veikta aptauja, kuras rezultātā secināts, ka
galvenie faktori, kas ietekmē lēmuma pieņemšanu ieviest uz “mākoņa” bāzētas zīmola
vadlīnijas ir drošība un privātums, informācijas intensitāte un servisa piegādātja tehniskā
palīdzība. |
Atslēgas vārdi |
Digitālo aktīvu menedžments, Mākoņa skaitļošana, Zīmola identitāte |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital Asset Management, Cloud Computing, Brand Identity, TOE Freamework |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.05.2019 10:46:13 |