Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Zīmola Identitāte: Analīze par uņēmumu vadītāju lēmuma pieņemšanas procesu sākt izmantot mākoņdatošanas Zīmola vadlīnijas
Nosaukums angļu valodā Brand Identity: Analysis of Managerial Decision mMaking to Adopt Cloud-Based Brand Guidelines
Autors Mārtiņš Veisbārdis
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Jānis Grēviņš
Recenzents A,Dzedons
Anotācija Šī bakalaura darba tēma ir “Zīmola Identitāte: Analīze par uņēmumu vadītāju lēmuma pieņemšanas procesu sākt izmantot mākoņdatošanas Zīmola vadlīnijas.”. Bakalaura darba galvenais mērķis ir noskaidrot, kādi faktori ietekmē uzņēmumu menedžeru lemšanas procesu ieviest uz “Mākoņa” bāzētas digitālās zīmola vadlīnijas. Darba teorētiskā daļa sastāv no informācijas par to kā organizācijās visefektīvāk spēj glabāt zīmola mārketinga materiālus. Kā alternatīva ierastajai metodei, kas glabā mārketinga materiālus uz organizācijas cietā diska tiek piedāvata opcija tos glabāt uz platformas, kuru nodrošina “mākoņa” servisa piegādātājs. Digitalizējot mārketinga materiālus un glabājot tos uz “mākoņa”, organizācijas spēj nodrošināt vieglāku, ātrāku un effektīvāku mārketinga materiālu izmatošanu, kas ir viegli pieejamas no jebkuras ierīces, kas tiek nodrošinātas ar interneta piekļuvi. Tālākais pētījums tiek veikts balstoties uz “mākoņa” servisa modeļiem. Ir trīs veidu “mākoņa” servisa modeļi, kurus organizācijas var izvēlēties balstoties uz nepieciešamajām specifikācijām. Darba empīriskajā daļā tiek apspriesta tehnoloģiskā, organizatoriskā un vides ietekme uz lēmumu pieņemšanu. Lai iegūtu rezultātus tika veikta aptauja, kuras rezultātā secināts, ka galvenie faktori, kas ietekmē lēmuma pieņemšanu ieviest uz “mākoņa” bāzētas zīmola vadlīnijas ir drošība un privātums, informācijas intensitāte un servisa piegādātja tehniskā palīdzība.
Atslēgas vārdi Digitālo aktīvu menedžments, Mākoņa skaitļošana, Zīmola identitāte
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital Asset Management, Cloud Computing, Brand Identity, TOE Freamework
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 07.05.2019 10:46:13