Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Zīmola Identitāte: Analīze par uņēmumu vadītāju lēmuma pieņemšanas procesu sākt izmantot mākoņdatošanas Zīmola vadlīnijas |
Title in English |
Brand Identity: Analysis of Managerial Decision mMaking to Adopt Cloud-Based Brand Guidelines |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Jānis Grēviņš |
Reviewer |
A,Dzedons |
Abstract |
Šī bakalaura darba tēma ir “Zīmola Identitāte: Analīze par uņēmumu vadītāju lēmuma
pieņemšanas procesu sākt izmantot mākoņdatošanas Zīmola vadlīnijas.”. Bakalaura darba
galvenais mērķis ir noskaidrot, kādi faktori ietekmē uzņēmumu menedžeru lemšanas procesu
ieviest uz “Mākoņa” bāzētas digitālās zīmola vadlīnijas. Darba teorētiskā daļa sastāv no
informācijas par to kā organizācijās visefektīvāk spēj glabāt zīmola mārketinga materiālus.
Kā alternatīva ierastajai metodei, kas glabā mārketinga materiālus uz organizācijas cietā diska
tiek piedāvata opcija tos glabāt uz platformas, kuru nodrošina “mākoņa” servisa piegādātājs.
Digitalizējot mārketinga materiālus un glabājot tos uz “mākoņa”, organizācijas spēj
nodrošināt vieglāku, ātrāku un effektīvāku mārketinga materiālu izmatošanu, kas ir viegli
pieejamas no jebkuras ierīces, kas tiek nodrošinātas ar interneta piekļuvi.
Tālākais pētījums tiek veikts balstoties uz “mākoņa” servisa modeļiem. Ir trīs veidu
“mākoņa” servisa modeļi, kurus organizācijas var izvēlēties balstoties uz nepieciešamajām
specifikācijām.
Darba empīriskajā daļā tiek apspriesta tehnoloģiskā, organizatoriskā un vides ietekme uz
lēmumu pieņemšanu. Lai iegūtu rezultātus tika veikta aptauja, kuras rezultātā secināts, ka
galvenie faktori, kas ietekmē lēmuma pieņemšanu ieviest uz “mākoņa” bāzētas zīmola
vadlīnijas ir drošība un privātums, informācijas intensitāte un servisa piegādātja tehniskā
palīdzība. |
Keywords |
Digitālo aktīvu menedžments, Mākoņa skaitļošana, Zīmola identitāte |
Keywords in English |
Digital Asset Management, Cloud Computing, Brand Identity, TOE Freamework |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
07.05.2019 10:46:13 |