Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Zīmola Identitāte: Analīze par uņēmumu vadītāju lēmuma pieņemšanas procesu sākt izmantot mākoņdatošanas Zīmola vadlīnijas
Title in English Brand Identity: Analysis of Managerial Decision mMaking to Adopt Cloud-Based Brand Guidelines
Author Mārtiņš Veisbārdis
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Jānis Grēviņš
Reviewer A,Dzedons
Abstract Šī bakalaura darba tēma ir “Zīmola Identitāte: Analīze par uņēmumu vadītāju lēmuma pieņemšanas procesu sākt izmantot mākoņdatošanas Zīmola vadlīnijas.”. Bakalaura darba galvenais mērķis ir noskaidrot, kādi faktori ietekmē uzņēmumu menedžeru lemšanas procesu ieviest uz “Mākoņa” bāzētas digitālās zīmola vadlīnijas. Darba teorētiskā daļa sastāv no informācijas par to kā organizācijās visefektīvāk spēj glabāt zīmola mārketinga materiālus. Kā alternatīva ierastajai metodei, kas glabā mārketinga materiālus uz organizācijas cietā diska tiek piedāvata opcija tos glabāt uz platformas, kuru nodrošina “mākoņa” servisa piegādātājs. Digitalizējot mārketinga materiālus un glabājot tos uz “mākoņa”, organizācijas spēj nodrošināt vieglāku, ātrāku un effektīvāku mārketinga materiālu izmatošanu, kas ir viegli pieejamas no jebkuras ierīces, kas tiek nodrošinātas ar interneta piekļuvi. Tālākais pētījums tiek veikts balstoties uz “mākoņa” servisa modeļiem. Ir trīs veidu “mākoņa” servisa modeļi, kurus organizācijas var izvēlēties balstoties uz nepieciešamajām specifikācijām. Darba empīriskajā daļā tiek apspriesta tehnoloģiskā, organizatoriskā un vides ietekme uz lēmumu pieņemšanu. Lai iegūtu rezultātus tika veikta aptauja, kuras rezultātā secināts, ka galvenie faktori, kas ietekmē lēmuma pieņemšanu ieviest uz “mākoņa” bāzētas zīmola vadlīnijas ir drošība un privātums, informācijas intensitāte un servisa piegādātja tehniskā palīdzība.
Keywords Digitālo aktīvu menedžments, Mākoņa skaitļošana, Zīmola identitāte
Keywords in English Digital Asset Management, Cloud Computing, Brand Identity, TOE Freamework
Language lv
Year 2019
Date and time of uploading 07.05.2019 10:46:13