Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Klientu cerības, pērkot automobīļu rezerves daļas tiešsaitē Norvēģijā |
Nosaukums angļu valodā |
Customer Expectations from Buying Car Parts Online in Norway |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
|
Anotācija |
Sadarbībā ar Rīgas Biznesa skolu šis bakalaura darbs ir individuāls darbs un piedāvā pētījumu par faktoriem, kas ietekmē klientu apmierinātību, iegādājoties automašīnu rezerves daļas Norvēģijā. Pētījums sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās izpētes daļas un secinājuma. Pētījums ietver dažādas teorijas no e-komercijas un tiešsaistes iepirkšanās, un praktiskā daļa sastāv no kvantitatīva pētījuma, kurā tika veikta tiešsaistes aptauja uzņēmuma esošajiem klientiem. Savāktos datus apkopoja un analizēja pats pētnieks. Darbs sastāv no 45 lapām. Darbā izmantotas 18 dažādas atsauces un 8 tabulas un 13 attēli. 1 aptauja ir atrodama arī pielikumos. Saturs ir rakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
automašīnas, Norvēģija, automašīnu daļas, iepirkšanās tiešsaistē, ietekme, tendences, detaļas, rezerves daļas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
cars, norway, car-parts, influencing, online shopping, e-commerce, spare-parts, sales |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.05.2019 15:41:22 |