Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Klientu cerības, pērkot automobīļu rezerves daļas tiešsaitē Norvēģijā
Nosaukums angļu valodā Customer Expectations from Buying Car Parts Online in Norway
Autors Jahn Haldorsen
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Jānis Grēviņš
Recenzents
Anotācija Sadarbībā ar Rīgas Biznesa skolu šis bakalaura darbs ir individuāls darbs un piedāvā pētījumu par faktoriem, kas ietekmē klientu apmierinātību, iegādājoties automašīnu rezerves daļas Norvēģijā. Pētījums sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās izpētes daļas un secinājuma. Pētījums ietver dažādas teorijas no e-komercijas un tiešsaistes iepirkšanās, un praktiskā daļa sastāv no kvantitatīva pētījuma, kurā tika veikta tiešsaistes aptauja uzņēmuma esošajiem klientiem. Savāktos datus apkopoja un analizēja pats pētnieks. Darbs sastāv no 45 lapām. Darbā izmantotas 18 dažādas atsauces un 8 tabulas un 13 attēli. 1 aptauja ir atrodama arī pielikumos. Saturs ir rakstīts angļu valodā.
Atslēgas vārdi automašīnas, Norvēģija, automašīnu daļas, iepirkšanās tiešsaistē, ietekme, tendences, detaļas, rezerves daļas
Atslēgas vārdi angļu valodā cars, norway, car-parts, influencing, online shopping, e-commerce, spare-parts, sales
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 05.05.2019 15:41:22