Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Management in international business
Title in original language Klientu cerības, pērkot automobīļu rezerves daļas tiešsaitē Norvēģijā
Title in English Customer Expectations from Buying Car Parts Online in Norway
Author Jahn Haldorsen
Department 01B00 Riga Business School
Scientific advisor Jānis Grēviņš
Reviewer
Abstract Sadarbībā ar Rīgas Biznesa skolu šis bakalaura darbs ir individuāls darbs un piedāvā pētījumu par faktoriem, kas ietekmē klientu apmierinātību, iegādājoties automašīnu rezerves daļas Norvēģijā. Pētījums sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās izpētes daļas un secinājuma. Pētījums ietver dažādas teorijas no e-komercijas un tiešsaistes iepirkšanās, un praktiskā daļa sastāv no kvantitatīva pētījuma, kurā tika veikta tiešsaistes aptauja uzņēmuma esošajiem klientiem. Savāktos datus apkopoja un analizēja pats pētnieks. Darbs sastāv no 45 lapām. Darbā izmantotas 18 dažādas atsauces un 8 tabulas un 13 attēli. 1 aptauja ir atrodama arī pielikumos. Saturs ir rakstīts angļu valodā.
Keywords automašīnas, Norvēģija, automašīnu daļas, iepirkšanās tiešsaistē, ietekme, tendences, detaļas, rezerves daļas
Keywords in English cars, norway, car-parts, influencing, online shopping, e-commerce, spare-parts, sales
Language lv
Year 2019
Date and time of uploading 05.05.2019 15:41:22