Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Management in international business |
Title in original language |
Klientu cerības, pērkot automobīļu rezerves daļas tiešsaitē Norvēģijā |
Title in English |
Customer Expectations from Buying Car Parts Online in Norway |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
Jānis Grēviņš |
Reviewer |
|
Abstract |
Sadarbībā ar Rīgas Biznesa skolu šis bakalaura darbs ir individuāls darbs un piedāvā pētījumu par faktoriem, kas ietekmē klientu apmierinātību, iegādājoties automašīnu rezerves daļas Norvēģijā. Pētījums sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās izpētes daļas un secinājuma. Pētījums ietver dažādas teorijas no e-komercijas un tiešsaistes iepirkšanās, un praktiskā daļa sastāv no kvantitatīva pētījuma, kurā tika veikta tiešsaistes aptauja uzņēmuma esošajiem klientiem. Savāktos datus apkopoja un analizēja pats pētnieks. Darbs sastāv no 45 lapām. Darbā izmantotas 18 dažādas atsauces un 8 tabulas un 13 attēli. 1 aptauja ir atrodama arī pielikumos. Saturs ir rakstīts angļu valodā. |
Keywords |
automašīnas, Norvēģija, automašīnu daļas, iepirkšanās tiešsaistē, ietekme, tendences, detaļas, rezerves daļas |
Keywords in English |
cars, norway, car-parts, influencing, online shopping, e-commerce, spare-parts, sales |
Language |
lv |
Year |
2019 |
Date and time of uploading |
05.05.2019 15:41:22 |