Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Tiešsaistes iepirkšanās paradumi un patērētāju uzvedība |
Nosaukums angļu valodā |
Online Shopping Habits and Consumer Behavior |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
K.Brimerberga |
Anotācija |
ABSTRACT (IN LATVIAN)
Pētijuma tēma ir ieradumi iepērkoties internetā un pircēju uzvedība. Tēma plašākā skatījumā pēta patērētāju raksturojumu un kā ralsturojums ietkmē viņu attieksmi pret iepirkšanos internetā, kā arī patērētāju uztveri par internetu, interneta lietojuma biezumu un iepirkšanās biežumu, un kā šie raksturojumi ietkmē patērētāju nodomu iepirkties un vai tas noved līdz īstam pirkumam.
Tiešsaistes iepirkšanās tirgus katru gadu aug, katru dienu var saskarties ar jauniem uzņēmuiem kuri ir uzsākuši tirgoties internetā. Mūsdienu tehnoloģiskās attīstības tikai pozitīvi atbalsta interneta veikala nozari un palīdz tādējādi izaugt. Savukārt, strauji augošā tirgū kur ir liela konkurence, daudzreiz noteikti jāsaskarās ar problēmu kura izriet no tā kad daudz uzņēmumu, gan jau esošie un jaunie ir problēmas noturēties ar peļņu. Vai arī ja ir peļņa tad ļoti maza. Problēma noteikti ir sīvajā konkurencē. Tomēr konkurence, nav iemesls kāppēc tā notiek, atbilde ir jāmeklē patērētājā. Patērētāja intereses mainās ļoti bieži, kā arī mode un citas lietas līdz ar to. Kamēr uzņēmēju meklē nākamo karsto lietu ko tirgot, vai reklamē jauno produktu, varētu pielāgoties jau esošai mērķa auditorijai. Pētijums piedāvās uzņēmumam saskatīt attiecības starp cilvēku raksturojuma un viņu uzvedības, rezultātā uzņēmums iegūs lielāku izprašanu par to kādu patērētāju viņš noteikti vēlētos iegūt. |
Atslēgas vārdi |
pārdošana, patērētāju ieradumi, uzvedība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-commerce, shopping, consumer behavior |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.04.2019 08:46:20 |